Vampire The masquerade

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
Gå å heng dere, jævla piratkopierere. Skaff spillet på lovlig vis :mad: <_<

Forresten spillet ser sinnsykt fett ut, skal skaffe det i dag etter at jeg så en omtale av det. :)
 
Beklager min upassende komentar, men jeg synes at piratkopiering er noe herk.

Det ødelegger spillmarkete og gjør spillene dyrere for oss som betaler for spillene(det er faktisk sant).

Alle de som kpoierer kan ikke kalles seg ekte hardcore gamere. De setter ikke prsi på spillets glede.

Ble litt nerdete dette her, men til syvende og sist er dere enige med meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Piratkopiering gjør IKKE spill dyrere for betalende kunder. Det som gjør spill så sabla dyrt er at det koster en liten formue å pakke kompaktplater inn i tomme esker, lesse eskene i en bil, kjøre bilen til en butikk og stable dem i en hylle.
Derfor: Kjøp spill på nett. Spar lass med penger. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Spørs hva du er ute etter. Hvis du vil ha et veldig bra action spill du runner på rundt 8 timer så er Riddick gromt.
Vampire derimot passer heller for de som vil ha et veldig bra RPG som tar omtrent 30 timer å runne første gang.

Er ikke tvil om hva jeg ville valgt, men så er jo jeg partisk så til de grader og da.
 
Ahh. Spillet er BEST! Sexy Toreador meg ...
 
Jeg har et problem. Når jeg skal til båten, etter Society of Leopold-questen så klikker spillet. Jeg vet at det er et av de problemene som patchen skal fikse, men selv om jeg oppdaterer, så klikker fortsatt spillet. Har dette noe med pirater å gjøre, kanskje? :flau:


EDIT: Tittet litt bak i emnet. Thank you, Lodin, I love you.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@26.12.2004, 18.38
Jeg har et problem. Når jeg skal til båten, etter Society of Leopold-questen så klikker spillet. Jeg vet at det er et av de problemene som patchen skal fikse, men selv om jeg oppdaterer, så klikker fortsatt spillet. Har dette noe med pirater å gjøre, kanskje? :flau:


EDIT: Tittet litt bak i emnet. Thank you, Lodin, I love you.
153956​
Hvem elsker ikke Lodin ? Hellooooooooo?!??!?!?
 
Hvem kan motstå en spritluktende Brujah? =D
 
Jeg er Malkavian nå, når jeg runder det for andre gang. Kvinnelig Malkavian. =D