Vedde på hva som blir årets julehit...

Kilik

Lokal moderator
Hos Ladbrokes.com kan man nå kan man vedde på hvilket spill som blir årets julehit. Den går utfra hva som er på toppen av den offisielle britiske ELSPA-lista uka før jul.

Man kan stemme over 23 kandidater. Det er også rimelig gode odds. Faktisk hele 16/1 på Half-Life 2. Selv årets FIFA-spill har 10/1 i odds.

Number One Chrismas Video Game 2004

skulle ikke lord of the rings: battle for middle earth komme i november, desember engang?

ville tippet på battle for middle earth ettersom lotr er en 60 år gammel bok som har fans ifra alle aldre fa 0-100 år, så samtlige foreldre å besteforeldre vet at lotr er populært å plukker nok gjerne det med fra butikkhyllen som julegave. en annen ting er at veldig få foreldre har hørt om half life engang.

men middle earth er vel sikkert delayed da.

da blir det sikkert HL2 som blir den største hiten.

Kommer det i jula? Hvis ja, så tror jeg også det. Selvom det trolig vil suge mer enn noe annet som kommer i samme periode. Faen ta EA, og faen ta folkene som febrilsk kjøper deres spill uten å tenke seg om eller lese anmeldelser.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg ville veddet mine surt oppsparte riksdaler på enten Half-Life 2 eller Halo 2. NFSU:2 er også en sterk kandidat med tanke på at det er en multiplatformstittel, men HL2 står nok igjen som den seirende kandidaten.

Jeg vil tro det står mellom HL2 og Tekken 5.

Slik jeg forstod det skal visst release på Jap.-versjonen komme før jul. Kan godt være jeg roter, dog.

EagleJin

Bear Necessity
SortUlv: Ja og nei.. hehe.. T5 Arcadeversj. er sluppet, men konsoll er satt til februar 2005..

MGS3, Halo2 og HL2 blir vel topp tre trio, siden de alle har vært svært så etterlengtede spill. Er redd GTA:SA vil stikke av med "seieren" :(

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@18.11.2004, 11.30
SortUlv: Ja og nei.. hehe.. T5 Arcadeversj. er sluppet, men konsoll er satt til februar 2005..
Aha! Jeg visste det var noe med Tekken 5 og før jul, men ikke hva. ^_^

Half-Life 2 er ikke akkurat kjent blandt foreldregenerasjonen, nei. Fysikklæreren min fant et gamereactor-blad slengende på kakteteret i fysikktimen, med Half-Lifes Lambda-merke på forsiden. Han sa følgende: «Lambda? Er dette et slags homo-blad? Jeg husker Carl I. Hagen gikk med Lambda-merke for en tid tilbake ...». Så hvis det er foreldre som skal kjøpe gaver, er det nok ikke så mange som kjøper dette fremfor en lisensert EA-tittel.

Nei, vær realistiske. Store titler som Half-Life 2, MGS3, GTA San Andreas osv, alle disse er utgitt altfor lang tid før jul, og de som er interessert i de har allerede skaffet seg dem når julaften kommer. Det er nok noe helt annet enn dette som blir årets julehit.

Jeg som jobber i spillbutikk burde jo vite mye om dette.

Need for speed: underground 2 (Aldri vært så mange forhåndsbestillinger i Norges historie. Forgjengeren solgte sinnsykt mye i fjor. Tro meg.)

Singstar party
Eye Toy: Play 2
Ratchet and Clank 3
Golden Eye: Rouge Agent
GTA: San Andreas
Lord of the rings: The third Age
Half Life 2
Halo 2
Jak 3

Disse blir garantert på topp 10.lista

Kilik

Lokal moderator
Du hadde rett når det gjelder Need For Speed: Underground 2 ja...

Fasit:

1. NEED FOR SPEED: UNDERGROUND 2
2.GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS
3. CALL OF DUTY: FINEST HOUR
4. THE INCREDIBLES
5. FIFA 2005
6. PRINCE OF PERSIA: WARRIOR WITHIN
7. PRO EVOLUTION SOCCER 4
8. GOLDENEYE: ROGUE AGENT
9. THE GETAWAY: BLACK MONDAY
10. HALO 2

Half-Life 2 er faktisk helt nede på 25.plass og Singstar Party nr. 26. Ingen Gamecube eller GBA-spill kom med på Topp40. Lover ikke bra for Nintendo...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Kilik@22.12.2004, 23.56
1. NEED FOR SPEED: UNDERGROUND 2
2.GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS
3. CALL OF DUTY: FINEST HOUR
4. THE INCREDIBLES
5. FIFA 2005
6. PRINCE OF PERSIA: WARRIOR WITHIN
7. PRO EVOLUTION SOCCER 4
8. GOLDENEYE: ROGUE AGENT
9. THE GETAWAY: BLACK MONDAY
10. HALO 2
152816​
*snøft* Casual gamers. NFSU2, The Getaway, Call of Duty og The Incredibles har ikke noe på toppen av lista å gjøre. At Call of Duty havner på tredjeplass er skandaløst. Et helt middelmådig krigsspill det går fjorten av på dusinet.

Lodin

Der Waaaah
Bah! Alle vet at det er Vampire : Bloodlines som er årets beste spill, men ikke faen om jeg setter penger på det. :mad: