Verste spill 2008

Verste spill 2008

• Battlefield: Bad Company

Stemmer: 2 3,7%
  • Fable 2

• Far Cry 2

Stemmer: 1 1,9%
  • Grand Theft Auto IV

• Guitar Hero: World Tour

• Mario Super Sluggers

• Mercenaries 2 (PC)

Stemmer: 3 5,6%
  • Metal Gear Solid 4

• Saints Row 2

• Spore

Stemmer: 8 14,8%
  • Turok

Stemmer: 10 18,5%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 20 37,0%

• Totalt antall stemmer
    54
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
Ikke bare ble du skuffa; spillet var faktisk genuint ræva! Stem og begrunn.

D

Deleted member 91

Gjest
Fristende å stemme MGS4 her, men jeg tror det får bli Saints Row 2. Det spillet er rett og slett gjennomført avføring, fra ende (heheh) til annen. No lie, du må være mongoloid for å kunne like det.

sheriffen

humre humre
Turok, ingen under og ingen ved siden. Fy faen så rævva. Hva i helvete tenkte de på!?

Og hvem stemte GTA4? Tølpere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke spilt verken Saints Row 2 eller Turok, men jeg har spilt gjennom MGS4 og på grunn av det er det 2008s verste spill.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Av spillene på lista har jeg kun spilt GTAIV, og det var tilfeldigvis også det verste spillet jeg spilte i oh-eight. Hatet det.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Av de spillene på lista jeg faktisk har prøvd, var det ingen av dem som jeg syntes var genuint ræva. Tror jeg går for the popular vote her og sier Turok, så godt som all omtale jeg har hørt rundt det har vært negativ.

Far Cry 2. Begrunnelsen står i årets skuffelse tråden.

D

Deleted member 91

Gjest
Skriv "greien" litt mer, jeg får så jævlig ståkuk av Nemiriene dine. PS: Du tar feil.

Fremdeles kåt på den hevn-greien du ikke fikk da jeg understrekte hvor pertentlig du fulgte strømmen?

PS: Jeg liker ikke lukten av den tannkremen du (ikke) bruker.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er veldig søtt at du tror, men nei, jeg liker bare på å påpeke at du tar grundig feil. Lyst til å argumentere litt for hvorfor Guitar Hero ikke er et spill, siden det er sånt vi gjør her på forumet, eller skal du bare jalle videre?

Det er faktisk opp til deg å argumentere for at denne 'Guitar Hero'-greien er et spill. Det er du som fremmer påstanden at den er noe, og dermed sier Russel's teapot at det er opp til deg å bevise at det er det, og ikke opp til skeptikeren, meg, å bevise at det ikke er et spill.

D

Deleted member 91

Gjest
Eneste problemet er at jeg ikke gidder å leke de jævla lekene dine, så enten slutter du å komme med påstander ingen bryr seg om for å leke smart og annerledes, eller så banner jeg brukeren din og alle brukere som regsitreres som ligner. Er det greit, lille venn?

Mitt maleri er fullkomment. Jeg har vist forumet Nicholas sitt sanne ansikt.

Ekskommuniserer du meg nå, ekskommuniserer du meg som en glad mann; men vit, og vit godt, at du egentlig ikke har grunnlaget til å ekskommunisere meg, og at du i så fall ikke er annet enn et esel med makt~~!

D

Deleted member 91

Gjest
Ånei, folk finner ut at jeg er en pikk som fullstendig driter i de verre medlemmene på forumet, ånei osv. Men ta det jeg har skrevet i betraktning og slutt å fjås så jævlig, trass i hva du måtte tro om at du virker kjempesmart fordi stjernebrukere som Oma og Revan syns du er morsom er du mer irriterende enn noe annet, så lær deg å holde kjeft. Svar et eller annen drøvel jeg ikke gidder å lese til dette sånn at jeg veit du har sett det, så sletter jeg hele stasen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er faktisk opp til deg å argumentere for at denne 'Guitar Hero'-greien er et spill. Det er du som fremmer påstanden at den er noe, og dermed sier Russel's teapot at det er opp til deg å bevise at det er det, og ikke opp til skeptikeren, meg, å bevise at det ikke er et spill.
Du er litt søt når du later som, vet du det?

Lodin

Der Waaaah
Mercs 2 på 360 og PS3 er en jævla artig liten sandkasse med noen feil og mangler. Mercs 2 til PC er bare feil og mangler. Årets desidert verste port!
Ikke at jeg engang har testa GTAIV til PC da. :p