Verste spill 2008

Verste spill 2008

• Battlefield: Bad Company

Stemmer: 2 3,7%
  • Fable 2

• Far Cry 2

Stemmer: 1 1,9%
  • Grand Theft Auto IV

• Guitar Hero: World Tour

• Mario Super Sluggers

• Mercenaries 2 (PC)

Stemmer: 3 5,6%
  • Metal Gear Solid 4

• Saints Row 2

• Spore

Stemmer: 8 14,8%
  • Turok

Stemmer: 10 18,5%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 20 37,0%

• Totalt antall stemmer
    54
  • Avstemningen er stengt .

Novastrum

Feminist-elitist
GTAIVPC funker bra nå, etter diverse driveroppdateringer og patcher.

Prøvde det på dag én, og det var et tårn av skuffelse.

oma

Village Drunk
Ånei, folk finner ut at jeg er en pikk som fullstendig driter i de verre medlemmene på forumet, ånei osv. Men ta det jeg har skrevet i betraktning og slutt å fjås så jævlig, trass i hva du måtte tro om at du virker kjempesmart fordi stjernebrukere som Oma og Revan syns du er morsom er du mer irriterende enn noe annet, så lær deg å holde kjeft. Svar et eller annen drøvel jeg ikke gidder å lese til dette sånn at jeg veit du har sett det, så sletter jeg hele stasen.
Hva får deg til å tro at han bryr seg om min eller revan sin mening? Uansett så skjønner jeg ikke hvordan du begrunner forskjellsbehandlingen din. SirkusMartin kan trolle så mye han vil uten at han er i nærheten av å få slike trussler mot seg. Majoriteten her på forumet er også litt lei av den "tomme trollingen" som buggz påpekte i bråkmakertraden. Men når aleks ikke triller på en ny måte (og uansett hvor forutsigbar du sier den er, så har det ikke skjedd på forumet her siden jeg ble bruker) som ikke "passer inn"? Jeg ser ikke problemstillingen din engang. Det samme skjer i nesten alle trådene her, men når aleks gjør det så er det plutselig gale?

Scary Paladin

Ukjent herremann
Turok... fikk nesten kreft av å spille demoen. Da jeg prøvde hele spiller hos en kamerat var det ikke tvil om at dette var spillet som sugde mest i året som var.

Btw: Hva gjør Battlefield: Bad Company på den lista? Hvem er ansvarlig for dette? Hvis jeg ikke husker rasende feil var det en viss Lurtz som nominerte det. Forklar deg selv! Hvis det ikke var deg får den som nominerte og stemte på det forklare seg! :argh:.

D

Deleted member 91

Gjest
Veeel, selv om det kanskje ikke er så fryktelig jævlig så kan jeg jo forstå at folk misliker det. Bortsett fra kulere grafikk og den jalla destruksjonsgreia så er jo Battlefield 2 bedre på nesten alle områder.

Oma: Brukte dere som eksempel fordi dere er de eneste jeg har sett noensinne reagere positivt på Aleks patetiske humorforsøk. Det er forøvrig forskjellen på f.eks SirkusMartin og Aleks også: Martin er faktisk morsom. Eller så skal du ikke glemme at Martin har fått probation for trolling før, og Aleks er egentlig jævlig mye mer slitsom.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvis man skal pikre kan man finne dritt med alle spill, men jeg finner ikke noen grunn til at BF:BC skal havne i dårligste spill i hele 2008 pollen. Om BF2 er bedre er nå en smakssak, men en ting BF:BC skal ha er lyden. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at BF:BC har den mest gjennomførte lyden i 2008. De "jalla destruksjonstinga" du snakker om påviker spillet til de grader og å bytte til et spill der jeg ikke kan skyte i stykker vegger på et hus for å drepe campere/folk som desperat prøver å få tilbake helse, er som å få et slag i trynet. Multiplayeren eier også store mengder og om du har prøvd det en gang og ikke likte det fordi du døde hele tiden, kvalifiserer ikke det som å ha testa det (ikke til deg Nicholas, jeg mener å huske du faktisk har spilt det litt). Battlefield: Bad Company er ikke det dårligste spillet i 2008!

Så sånn er det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei vel så stem på noe annet da.

Skandaløst at MGS4 bare har en stemme, forøvrig. :argh:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ja, jeg stemte jo på Craproc.

Skandaløst at Craproc bare har ni stemmer, forøvrig. :argh:

Ville bare påpeke dette.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pun rating: F

D

Deleted member 91

Gjest
Hvis man skal pikre kan man finne dritt med alle spill, men jeg finner ikke noen grunn til at BF:BC skal havne i dårligste spill i hele 2008 pollen. Om BF2 er bedre er nå en smakssak, men en ting BF:BC skal ha er lyden. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at BF:BC har den mest gjennomførte lyden i 2008. De "jalla destruksjonstinga" du snakker om påviker spillet til de grader og å bytte til et spill der jeg ikke kan skyte i stykker vegger på et hus for å drepe campere/folk som desperat prøver å få tilbake helse, er som å få et slag i trynet. Multiplayeren eier også store mengder og om du har prøvd det en gang og ikke likte det fordi du døde hele tiden, kvalifiserer ikke det som å ha testa det (ikke til deg Nicholas, jeg mener å huske du faktisk har spilt det litt). Battlefield: Bad Company er ikke det dårligste spillet i 2008!

Så sånn er det.
Jeg hadde det ganske moro med det, men du kan jo si det sånn at jeg bytta det inn sekundet jeg fikk orden på en PC som kunne spille BF2, som er rent objektivt større og mer avansert. I tillegg er singleplayeren i BF:BC rumpe.

Scary Paladin

Ukjent herremann
No pun, nor fun intended.

Jeg hadde det ganske moro med det, men du kan jo si det sånn at jeg bytta det inn sekundet jeg fikk orden på en PC som kunne spille BF2, som er rent objektivt større og mer avansert. I tillegg er singleplayeren i BF:BC rumpe.
Større og mer avansert er ikke det samme som bedre, men som sagt: hver sin smak. Hvis du virkelig føler for å være vrien kan jeg gå dypere inn på det senere, men akkurat nå skal jeg spille rød alarm 3.

Lurtz

Dr. Van Nostrand

Så sånn er det.
Jeg synes Battlefield: BC var det dårligste spillet jeg spilte i 2008. Singleplayeren var horribel og så full av elendig dårlig skrevet humor at jeg måtte rett og slett gi det opp. Grafikken er "pikslete" og uklar, noe som ikke akkurat er gunstig i et skytespill med store åpne områder der skudd på lang avstand bør være en option. Hit detection i spillet virket elendig, serverene (xbox live sin feil antagligvis, men det var spesielt tydelig i dette spillet) var treige. Synes også det hele var litt for treigt og stivt.
Kan nok hende at jeg er streng når jeg nominerer det til verste spill. Det konkurerte med CoD4 for min del, noe som gjorde at det så ekstra kjipt ut.

Jeg kan nok gjette meg til at Mercenaries 2 og Turok var verre enn BF:BC, men spilte aldri de spillene.

Lodin

Der Waaaah
Mercs 2 til PC. Det eier på konsoll, særlig i coop. :p
Sånn ellers meldes det nå om at også Saint's Row 2 har ytterst ræva ytelse på selv de beste PCer. Når dette da allerede gjelder for GTAIV og Mercs 2 er det opplagt at ingen greier lage orntlige sandkassespill på PC lenger. Gone are the days hvor spill som GTA San Andreas var latterlig overlegne på det kraftigste formatet. :ras:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hit detection i spillet virket elendig, serverene (xbox live sin feil antagligvis, men det var spesielt tydelig i dette spillet) var treige.
Det har heller med sånn derre fysikk å gjøre. Kula bruker tid fra geværløpet og frem til fienden.

D

Deleted member 91

Gjest
Har du ikke det da? Jeg gir jo faen, men jeg mener det var det grunnlaget Thinaran ga sist ellernoe.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nettopp, det er det du har i BF:BC. Lurtz er tydeligvis vant til Counter-Strike-instahits og skylder på lag.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det er forøvrig forskjellen på f.eks SirkusMartin og Aleks også: Martin er faktisk morsom. Eller så skal du ikke glemme at Martin har fått probation for trolling før, og Aleks er egentlig jævlig mye mer slitsom.
Ikke det at vi lurkere har så mye vi skulle sagt, men jeg må bare si jeg at jeg ofte smiler av Aleks' humorforsøk; selv om han er temmelig slitsom 75% av gangene. SirkusMartin, der i mot. Huff, jeg lo av innleggene hans for en tid tilbake, men nå er det jo bare tull og mas. Det er sikkert en eller annen intern greie jeg ikke skjønner, men jeg er i hvert fall lei av å møte slike "capital letters-innlegg" i hvert emne jeg lurker på. Jepp.

Hvilket spill er dårligst? Har ikke peiling, jeg elsker dem alle :elsk: (Har ikke spilt noen).

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Sist var en call-out på et no holds barred forum. (les: jeg er skikkelig butthurt over å ha blitt bænna for trolling LOL)

Tutan: Du ser for naivt og lyst på ting. Ikke rart du aldri humrer av meg.

Sancti

Terrorkatt
Martin, hold scheften din, ellers er jeg nødt til å banne deg igjen. Du vet jeg ikke har lyst. :koz: