Verste spill 2008

Verste spill 2008

• Battlefield: Bad Company

Stemmer: 2 3,7%
  • Fable 2

• Far Cry 2

Stemmer: 1 1,9%
  • Grand Theft Auto IV

• Guitar Hero: World Tour

• Mario Super Sluggers

• Mercenaries 2 (PC)

Stemmer: 3 5,6%
  • Metal Gear Solid 4

• Saints Row 2

• Spore

Stemmer: 8 14,8%
  • Turok

Stemmer: 10 18,5%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 20 37,0%

• Totalt antall stemmer
    54
  • Avstemningen er stengt .

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å nææææi, to kommentarer om en gammal episode som resten av moderatorpanelet ikke bryr seg om å kny litt om når det passer seg.

Sancti

Terrorkatt
Å nææææi, førti poster med bare whining i løpet av en dag, og en mann som resten av moderatorpanelet ikke tør å ta seg av!

Scary Paladin

Ukjent herremann
1. Jeg synes Battlefield: BC var det dårligste spillet jeg spilte i 2008.
2. Singleplayeren var horribel og så full av elendig dårlig skrevet humor at jeg måtte rett og slett gi det opp.
3. Grafikken er "pikslete" og uklar, noe som ikke akkurat er gunstig i et skytespill med store åpne områder der skudd på lang avstand bør være en option.
4. Hit detection i spillet virket elendig, serverene (xbox live sin feil antagligvis, men det var spesielt tydelig i dette spillet) var treige.
5. Synes også det hele var litt for treigt og stivt.
6. Kan nok hende at jeg er streng når jeg nominerer det til verste spill. Det konkurerte med CoD4 for min del, noe som gjorde at det så ekstra kjipt ut.
1. Da har du ikke spilt mange spill. :p
2. SP-delen er så som så ja.
3. Hva du mener med "pikslete" kan du utdype hvis du vil, men uklart er det ikke med mindre du spiller på en 10" fra før krigen.
4. Som nenvt før er det meninga at man skal sikte litt foran karen du skyter etter. Jeg har ofte dødd samtidig som jeg har drept karen jeg har skutt mot når vi er i en duell. Men hvis du prøver det igjen får du si meg hva du føler når du skyter ut hjernen til en kar fra laaang avstand. Det beste er selvfølgelig å skyte raketter på snipere.
5. Fair enough.
6. Mener du at CoD4 ser så vanvittig mye bedre ut? :psyduck:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Å nææææi, førti poster med bare whining i løpet av en dag, og en mann som resten av moderatorpanelet ikke tør å ta seg av!
Ikke så rart mtp. alt bråket som fulgte etter forrige utsparkelse. Skjønner godt hvis folk er litt konfliktsky.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det har heller med sånn derre fysikk å gjøre. Kula bruker tid fra geværløpet og frem til fienden.
No shit, men det er moderne våpen man skyter med i spillet, ikke gamle muskedundere. Til tider er det helt latterlig treig hit detection selv på relativt nær avstand.

Sancti

Terrorkatt
Hmmh. Dårlig oppførsel = utestengelse. Dårlig oppførsel igjen = utestengelse igjen. Det er ikke så vanskelig hvis man lar være å krype sammen som en hund fordi noen sutrer etterpå. En grei metode å holde kontroll på. Jeg synes det er greit at Martin får holde på når mottageren fortjener det (hvilket selvsagt er opp til min dømmekraft å avgjøre. Det er ikke diktatur, det er et enkelt grep man bør kunne ta i bruk når man er i en sjefsrolle, hvis man først skal se på det som sirius bissniss), men jeg synes ikke det er festlig når han bare butthurter over en lav sko. Jeg liker Martin og har ikke egentlig noe behov for å se ham forsvinne fra forumet, men så har jeg dessverre en slik arbeidsmoral at jeg ikke liker å forskjellsbehandle.
Heil!

/BUTTHURT

Lurtz

Dr. Van Nostrand
1. Da har du ikke spilt mange spill. :p
2. SP-delen er så som så ja.
3. Hva du mener med "pikslete" kan du utdype hvis du vil, men uklart er det ikke med mindre du spiller på en 10" fra før krigen.
4. Som nenvt før er det meninga at man skal sikte litt foran karen du skyter etter. Jeg har ofte dødd samtidig som jeg har drept karen jeg har skutt mot når vi er i en duell. Men hvis du prøver det igjen får du si meg hva du føler når du skyter ut hjernen til en kar fra laaang avstand. Det beste er selvfølgelig å skyte raketter på snipere.
5. Fair enough.
6. Mener du at CoD4 ser så vanvittig mye bedre ut? :psyduck:
Jeg spiller på en 40" Samsung M86. Grafikken er grøtete, spesielt på langt framme i horisonten, opplevde ikke det i CoD4 når jeg spilte det på 360-en. Hva den tekniske årsaken er hverken vet jeg eller bryr jeg meg om :p
I punkt 6 mener jeg ikke at CoD4 ser så vanvittig mye bedre ut, tenkte mer på at helt generelt sett synes jeg BF:BC er et ganske råttent spille sammenlignet med CoD4.

oma

Village Drunk
(...)Oma: Brukte dere som eksempel fordi dere er de eneste jeg har sett noensinne reagere positivt på Aleks patetiske humorforsøk. Det er forøvrig forskjellen på f.eks SirkusMartin og Aleks også: Martin er faktisk morsom. Eller så skal du ikke glemme at Martin har fått probation for trolling før, og Aleks er egentlig jævlig mye mer slitsom.
Humor er faktisk subjektivt. Jeg syns Aleks er morsommere enn SM. Aleks har blitt bannet han ogsaa om jeg ikke husker feil. Selvom SM troller i stoerre og hyppigere grad enn Aleks, saa er det Aleks du truer med aa banne. Hva er det jeg gaar glipp av her?

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg spiller på en 40" Samsung M86. Grafikken er grøtete, spesielt på langt framme i horisonten, opplevde ikke det i CoD4 når jeg spilte det på 360-en. Hva den tekniske årsaken er hverken vet jeg eller bryr jeg meg om :p
Okay så jeg fant et bilde på google, nå er jeg veldig spent på å se hvor grøten er. Grunnen til at man ikke opplever sånt på CoD4 kan ha mye med at et brett der er på samme størrelse som 1/5 av et BC:BC brett.

D

Deleted member 91

Gjest
oma: Nettopp. Det som er så kult med å være maktgal forumsjef, jeg bestemmer.

Scary Paladin: Hahahhaahahhahafsdjkghfjkhgfg på deg om du har lurt deg selv til å tro det ser så bra ut på 360.

Lodin

Der Waaaah
Problemet er vel at Battlefield motoren aldri har egna seg særlig på konsoll fordi den foretrekker rå kraft for å rendre enorme slagmarker stappa med folk og kjøretøy. Ikke at jeg spilte mer enn demoen av BC og mitt siste i serien var Vietnam da, uguu~.

Scary Paladin

Ukjent herremann
BF:BC bruker en ny motor som heter noe så fint som Frostbite DX Engine, spesielt designet for PS3, 360 og PC-er med DirectX 9 (<), Direct 3D og noe shader greier jeg ikke husker hva heter. Bør ikke være noe problem å presse mer ut av den, men med tanke på at den er helt ny på markedet er det forståelig at nedskaleringer må til før optimal ytelse finner sted.