Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens protip til Maraj er å trykke på F11.

Men ja, begynner å få sving på borga mi nå. Så sant ingen andre har vært innom og kraftloka, da.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Takk til farsan. Lurte på det der i går, men var for opptatt med å proffspille til å bruke mer enn 5 sekunder på å finne det ut.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
All right faen, jeg burner gjennom driveroppdateringer, liveupdate, scan tools og whatnot på hovedkortet mitt nå.

EDIT: Den restarta pc-en min uten å si ifra, jeg drøyer den servern til ting er oppdatert ferdig.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, mens dramaet fortsetter har det nå ihvertfall blitt noe byggings. Jeg tok noen screenshots i går kveld:



Her har vi altså Stilton Castle, festningen som jeg og Maraj har bygget med hjelp fra Buggz. Meget stemningsfull om natten, spesielt når det er tordenvær!



Fra utsiden ser vi hvordan Stilton utviklet seg fra den spede begynnelsen som en liten befestning på en øy nær der jeg spawnet, til å bli en særdeles topptung protest mot de fysiske lover.



Rett borti hugget har vi Fetthesters, som valgte en mer tradisjonell uthuling av fjellet med noe mer sannsynlig fysikk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så, jeg kunne tenke meg å sjekke ut detta. Hvor begynner jeg, og hvordan gjør jeg ting?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sleng deg på mens noen er i gamet og kan gi deg noen grunnleggende tips (Jo Inge er på akkurat nå). IP-en er nevnt flere ganger allerede, men jeg skal redigere den inn i førstepost.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Den setningen og det treet. :psyduck:
Vel, alt er relativt. Kunne jo hende det var en heliumballong stappet inni der.

Shinra85: Helt grunnleggende må du stikke på minecraft.net og kjøpe spillet, etter det er det bare å lime inn adressen til serveren i Fleirspillar-menyen. Resten er learning by doing.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det blir nok en session med traverne i kveld og, så vi ses i "New NMSP" i kveld Shinra. Be there.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
haha. Skal forsøke
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Shinra fikk seg et kræsjkurs i går og sjekka inn på hotellet, good shit. Jeg hjalp senere CyberK med å lage en portal til Nether og vi begge døde spektakulært av fire-fem zombiegriser slik at jeg mista alt, bad shit! "Alt" inkluderer diamanthakke, en del gullbarrer, gullklokke... D;

Sånn eller har maskina mi kjørt to fulle døgn uten å bli svett, så den oppdateringa av hovedkortet kan ha gjort susen. Vi får se, vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg hjalp senere CyberK med å lage en portal til Nether og vi begge døde spektakulært av fire-fem zombiegriser [...]
Profftips: De er bare hissige hvis du angriper først.