Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Hihihi! Diamant skal bli.
 
Haha! Du kan gå og hente deg en diamant til fra kista mi.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
vi får prøve å passe på at vi ikke spammer serveren med for mange kyllinger slik jeg og maraj gjorde med forrige server. Det var... Ja. Det var definitivt noe.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hører fortsatt klukking hist og her hjemme, men ser ikke en eneste kylling noe sted.

Sånn ellers har jeg omsider funnet diamanter, så nå har jeg superhakke med tre enchants og whatnot. Samtidig snubla jeg inn i gruvene til Einar for andre gang ved en tilfeldighet, så nå har jeg satt opp skilt så man finner frem begge veier. Nå mangler bare en tunnel til Mjaugradula så har vi tilrettelagt for en t-bane og.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har jeg fått flytta meg, bygg i vei @Agradula.

Jeg logga av i 2min, da jeg logga på var jeg stuck i stein og mista helse. Agradula hadde helt bygget inn der jeg sto og dermed spawnet igjen.

Sånn ellers er tunnel mellom huset mitt og soppgreia deres ferdig, skal lage en metric fuckton med rails nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dobbelpost fordi jeg er en idiot. Eller, ulempen med en diamanthakke med effektivitetsenchant er at den på no-time hakker opp bakken under railen du vil fjerne, og da detter du i lavaen og mister begge enchantede diamanthakker, alle tre enchantede metallverktøy, 7-8 stacks med rails du nettopp har laget for mesteparten av jernet ditt (!), etc..


:penga:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis noen lurer på hvordan det ser ut i landet kan de ta seg en tur på en av utkikkspostene i tårnet mitt. Følg skiltingen i tunnelene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Cartrails mellom Mjaugradulas område og tårnet til @Ladybugs og meg er nå fiks ferdig og klar til bruk. Setbacken i går er overkommet.
 
Har mekka skjelett-XP-farm på denne serveren også.

Gå inn i huset/fjellet på ca. 100/500, fall ned i hullet under kjellerlemmen til høyre (fint om du trykker på knappen for å åpne den, sånn at den lukker seg selv etter noen sekunder), gå inn i tunnelen øst sør for der du landet og følg veien. Når du er ferdig, kan du ta den hendige minecart-heisen opp igjen. Den er på samme sted som der du falt ned.

Bruksanvisning på XP-farm.
Bruksanvisning på minecart-heis.
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
Blitt litt fysen på å teste 1.8 online. Kan jeg bli whitelistet på serveren? Navnet er "novaster".
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjenner selv at jeg er litt gira. Tror det er Shinra85 som er navnet mitt