Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

Var innom for ikke så lenge siden og løp litt rundt for å se, det er tullete mye kule builds der i hvert fall :)
 
Minecrosoft! Deres ønske er min lov, jeg gir tråden et par dager slik at folk har mulighet til å uttale seg, og hvis stemningen heller mot reset så resetter vi.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ta bilder for ettertiden no så jævlig. Jeg er klar. KLAR. KLAHR

edit: Og pliz a. Kanke noen fler være med denne gangen a?

Dobbelfeikedit: Einar! Sørg for å dra over hvitlista.
 
Selvfølgelig drar jeg over hvitlista :)
 
Såeh. Jeg konkluderer med at ingen har ville protester mot en reset, så da gunner jeg på. Skal vi si kartet resettes klokka 20 i kveld, eller skal jeg gjøre det i morgen fredag, sånn at det er et rykende ferskt kart til helgen?
 
I dag?
 
Da er serveren resatt, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da har jeg ingen grunn til å kjøpe det. Men å ikke kunne gå inn på en PC-server var visst verdt en Like fra Jante, gøy.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da har jeg ingen grunn til å kjøpe det. Men å ikke kunne gå inn på en PC-server var visst verdt en Like fra Jante, gøy.
Det er feministene sin skyld. Uansett, det er fordi PC-utgaven oppdateres mye oftere enn konsollutgavene og dermed er det ikke samme utgave av spillet; konsollutgavene har flere begrensninger enn det som finnes i PC-utgaven; og nettverkstjenestene til konsollutgavene kjører via Xbox Live/PSN. Så ja, kjøp PC-utgaven. Det er mekka i Java så det funker på Windows, Mac og Linux og sikkert andre saker også.