Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

CyberK

Finner ikke på noe.
Hver gang man har sperget seg til amazing awesomehet må serveren resettes for en update. That's Minecraft, man.
 
Er temmelig sikker på at det går ann å flytte den eksisterende mappen og få alle nye funksjonene i updaten. Da vil biomene komme til syne når man utforsker videre sånn jeg har forstått det.

EDIT: Never mind, alt ser ut til å funke uten å starte ny server.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Minecraft: Nå også med GladOS og venner!



Bare at vi ikke kom noe sted ved å gå igjennom den. :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er temmelig sikker på at det går ann å flytte den eksisterende mappen og få alle nye funksjonene i updaten. Da vil biomene komme til syne når man utforsker videre sånn jeg har forstått det.

EDIT: Never mind, alt ser ut til å funke uten å starte ny server.
Det virker sånn. ting som allerede er utforsket vil jo være nogenlunde likt, men det første jeg la merke til når jeg koblet meg opp på serveren var at alle fargene var litt mer smooth. som i gresset virket som det var i ett litt kaldere klima, soloppgangen var teh sexy og stabiliteten var generelt mye bedre. Fortsatt de samme problemene på serveren som det har vært siden vi byttet server, som i blokker popper tilbake i ny og ne for så plutselig å forsvinne igjen. Hogge hogge hogge. JA MEN FAEN DA, JEG HOGGET DERE, nei. der forsvant dere igjen gitt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Det er også noen diggere lyder ute og går. Alt i alt veldig nice! Har utforsket noen nye biotoper på SP, tror jammenmeg det snart er på tide å mekke en utforskningstaskforce på serveren også. <3
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Husk at jo mer man utforsker på en server jo større område må serveren ha i bakhue, så det blir mer og mer lagg
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Serveren sender kartdata med utgangspunkt i området du befinner deg i (har testa å logge inn med ræva connection og får se verden bygge seg opp blokk for blokk). Det skal virkelig ikke være et problem for serveren å ha hele kartet "i bakhuet", det er bare snakk om rene tall som ikke tar mye plass.
 

Sancti

Terrorkatt
Såh ... jeg tenkte å se hvor høyt opp jeg kunne komme, og nå er jeg stuck oppe i skyene et sted. Skjer ingenting når jeg prøver å bruke verktøy, kommer meg ikke ned igjen. Noen forslag?
 

Lodin

Der Waaaah
Skriv !home eller hva det er for å teleportere tilbake til spawnet?
Forøvrig er det en kjent buggz som sikkert står på ei fikseliste.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
JEg lånte litt glass av deg, sancti. men jeg smelter nytt nå. nullstrezzbuxepress
 

Sancti

Terrorkatt
Np, jeg skal ut og grave sand senere i kveld.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
serveren må restartes, den er så jævlig respawning blocks nå. skaip meg hvis du skal game mjau