Vi spiller Minecraft sammen! NY SERVER!

#23
Skader uansett ikke med et passord, før en eller annen rass kommer inn og herper shit? Noe simpelt som jegvetikke "spillegal"
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#24
Jeg husker at på den originale multiplayeren (gratisutgaven) så hadde noe mekket et program for å ta isometriske screenshots av kartet, finnes det noe slikt for denne utgaven eller failer det på grunn av infinite verden?

ninjaedit: Ja, Eivind, spillegal er smakløst.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Går ann å ta bilde av MP server og trur jeg, men det blir Elfekin som må gjøre.

Trur foresten servern er nede.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
servern ekke nede. jeg begynte å vandre motsatt vei fra der alle dere har bygget, beveget meg over et lite hav og funnet min helt egne dal.

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#27
Sant det, poenget med å spille Minecraft multiplayer er at man skal være helt alene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Jævlig fett at noen har stært alt jernet mitt, da. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Kommer ikke inn på servern lenger! D;
Bruker dritlang tid på å logge inn og så går det bare over i svart skjerm. Får spilt SP, men hvem vil det?
 
#34
Faen så gøy dette spillet er. Kjekkeste jeg har spilt på lenge.

Noen som kunne lagt en teskje guide til hvordan man setter opp server? Har lastet ned serverpakken og visstnok fått aktivitert serveren. Får en lenke til en server som kjører, men den spilles i nettleseren. Vil gjerne ha en IP adresse jeg kan bruke. Noen som gidder å hjelpe meg?

Forresten, i klasserommet i Vg3 idag var det fem-seks skjermer foran meg som kjørte dette spillet. Vi ler og koser oss i hvert eneste friminutt, dette spillet er det nye Trackmania for oss. :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Jeg kan lage et GUI interface med Visual Basic for å se om jeg kan spore en ip-adresse.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#36
Jeg kan jo meddele at denne serveren er veldig ustabil.
Ting dør hele tiden. Altså. folk faller ut av spillet. Har ikke skjedd så mye med meg, men idag kommer jeg bare såvidt inn i spillet før alt bare krånsj.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#39
Det funker kjempeflott for meg, men jeg ser jo at Agra disconnecter og reconnecter med ujevne mellomrom.

Apropos rage, jeg la masse gull og jern i smiene mine, craftet litt og så når jeg skulle plukke opp barrene var alt borte! :(