Vi vil ha Mr. Green! (Som en av hoved-smileysene)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
På vegne av samtlige medlemmer i AmAsss (Anonyme Motstandere av Spillegal's Stygge Smiley'er) vil vi ha denne smiley'en :mrgreen: tilgjengelig på venstre side, blant "klikkbare smiley's", IKKE bare bare listen over alle smiley's, nederst på listen, men faktisk blant hovedsmiley'sene! Og hva sier dere? For pene smileys, for folket! :D

Disse personene arbeider dag og natt i evig kamp for å få det innført på høyt nivå, og står som samlet rekke vis det spør om hvem som vil ha den. Så MØT kundenes ønsker! http://www.home.no/pinochet/medlemmer.html

Jeg har talt :ninja:
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Jeg må bare si at interessene mine i profilen min har blitt redigert 2 ganger...
I der jeg skrev at jeg var medlem av amasss.
Først redigerte de det til ett eller annet, så nevnte jeg det på irc, så ble det redigert tilbake.. da tenker jeg.. er det et fasitsvar på interessene mine? er de feil?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Du er medlem, så du er nok med i jalla-gjengen!

/me peker og ler. :ler:
 
C

Crizpy

Gjest
#9
Opprinnelig skrevet av Mandark@17.05.2004, 21.20
Du er medlem, så du er nok med i jalla-gjengen!

/me peker og ler. :ler:
Jeg er med for det sosiale, så stfu. jeg mekker ikke sida uansett ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Ikke sokkeskuffen vel? Jeg har bare ett rent par igjen... :(
 
#15
Å herregud.. Jeg synes så utrolig synd på dere, alle mann!
Har dere virkelig så store problemer at dere må stifte en "organisasjon" mot noen jævla smileyer? (og spesielt når smileyen allerede er der).
Nope, akkurat nå har jeg en intens vilje til å hacke Spillegals server, og slette 8 idiotiske "anonyme" medlemmer.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Duuuude, far out! Hack the planet! R0x0r oMg!!1

Faktisk, så tror jeg at å avsløre slike ønsker kan trekke din status her på forumet i tvil.
 
#17
Nja, akkurat nå er det bare disse 8 "anonyme" jævlene og to-tre av disse nye spammerne på forumet jeg hater, så jeg holder meg foreløpig til Spillegal. Men ikke se bort ifra at jeg blir den nye Bush i fremtiden.

:)

EDIT:
Like I care about my status. :blunk:

EDIT 2:
Jaok, jeg skal skjære hatet mitt ned til 2 av folka. Resten er greie. :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.