Vil bytte litt av hvert... Masse bra titler!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#81
Beklager, jeg er ingen stor RE fan... Så er nok desverre oikke interesert... Vil helst ha eske på spillene mine, det føles på en måte litt mer betryggende ut!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#89
Man skal gjøre det vanskelig? :p Whatever...

EDIT: poenget mitt var at du satte tilstand i parentes bak spilla, i tillegg til XGoneX-taggen. Det var nok bare derfor jeg reagerte.
 
#91
Hmm... jeg har Zelda: A Link To The Past til GBA Men vet ikke om jeg vil bytte det eller selge det...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#92
Hmm vil du ikke bytte det mot noen av mine fantastiske spill? hvorfor poster du her da??? Nå ble jeg forvirra gitt...
Men kanskje du vil det hvis du tenker bedre etter!
 
#93
det jeg mener er: Virru kjøpe det!1
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#94
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@22.10.2004, 07.52
Vel det er ikke for å gjøre det vanskelig, men for å gjøre det mer tydelig... men samma det det har ikke noe å si!
122111​
Ehm, det står at du ikke selger det heller, men deet er vel bare en skrivefeil??? Men jeg er ikke så utrolig keen på å kjøpe det, men hvor mye forlanger du for dette klenodiumet???
 
#95
Hmm... Hva er du villig til å gi :p?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#96
Hmmm, det var ikke noe lett spm. men jeg gir ikke mer enn 200... Men jeg har spart opp en del pemger nå fordi jeg snart reiser til køben og planlegger å kjøpe meg noen nye spill, Så jeg vil nok drøye det uansett.
 
#97
Næh, jeg vil ikke. Ombestet meg.
 
#98
Super Mario World: Super Mario Advance 2 eller Yoshi's Island: Super Maro Advance 3 mot et av disse spillene:

-Broken Sword
-Castlevania: Circle of the moon
-Advance Wars 1
-Metroid Fusion