Vil bytte litt av hvert... Masse bra titler!

Opprinnelig skrevet av Shigsy
Discen inneholder The legend of Zelda, Zelda II: The adventure of Link, The legend of Zelda: Ocarina of Time og The legend of Zelda: Majoras Mask. Alle 4 spillene er fulle versjoner, og spillene er prikk like originalene (bortsett fra at oppløsningen er oppjustert en smule).
Akkurat, var den jeg mente...
 
Du kan få Donkey Konga og Tales of Symphonia til
Gamecube av meg vis jeg får Lunar Legend og Yoshis Island.
Vis du ikke er fornøyd kan jeg slenge med 200,-...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Pepper@13.01.2005, 19.32
Du kan få Donkey Konga og Tales of Symphonia til
Gamecube av meg vis jeg får Lunar Legend og Yoshis Island.
Vis du ikke er fornøyd kan jeg slenge med 200,-...
163027​
har desverre ikke Lunar Legend, men er det noe annet du har lyst på? Spillene er PAL? har nemlig ikke Freeloader lenger...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Ghaz@30.01.2005, 14.17
EDIT: Det vil si, har du Baten Kaitos eller Pikmin 2, skal jeg nok klare å fiske opp noe.
170996​
Har nok ikke det dessverre... Høres ut som en fint bytte, men jeg veit jeg aldri kommer til å spille det spillet...
 
Jeg er veldig interessert i disse to spillene:

Super Mario World: Super Mario Advance 2
Yoshi's Island: Super Maro Advance 3

Men er for tiden blakk, så jeg kan bare bytte. Men her er i hvertfall det jeg kan bytte bort:

Eternal Darkness (GC)
Prince of Persia: The Sands of Time (GC)
Phantasy Star Online Episode 1 & 2. (GC)
Final Fantasy Crystal Chronicles (GC)

Og kanskje Tales of Symphonia, men jeg ser du har solgt Freeloaderen din, og spillet er Amerikansk. Alle spillene er i god stand, og alle har manual. Så får jeg bare håpe på at noe er av interesse :svette:
 
Noe spill her du har lyst på, mot Yoshi's Island: Super Maro Advance 3? Er ikke villig til å bytte bort alt, men si hva du har lyst på, så kanskje.