Vil bytte litt av hvert... Masse bra titler!

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@05.02.2005, 20.32
Ja det er PAL, spiller ikke så mye PC... sorry borry!
173556​
hva med medal of honor frontline?
eller XIII?

og sighsy:jeg har VELDIG lyst på prince of percia : sands of time,kan du bytte det mot noe(2-3 ting) fra topicet mitt?

(ble kanskje litt dumt og poste det her.)
 
Opprinnelig skrevet av skinny+05.02.2005, 20.39-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@05.02.2005, 20.32
Ja det er PAL, spiller ikke så mye PC... sorry borry!
173556​
hva med medal of honor frontline?
eller XIII?

og sighsy:jeg har VELDIG lyst på prince of percia : sands of time,kan du bytte det mot noe(2-3 ting) fra topicet mitt?

(ble kanskje litt dumt og poste det her.)
173559​
[/b]
Som sagt i det andre emnet så var ingen av spillene dine av stor interesse. Beklager. Men hvis du har andre spill du kunne tenke deg å bytte bort er det bare å si ifra :)
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+06.02.2005, 00.26-->
Opprinnelig skrevet av skinny@05.02.2005, 20.39
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@05.02.2005, 20.32
Ja det er PAL, spiller ikke så mye PC... sorry borry!
173556​

hva med medal of honor frontline?
eller XIII?

og sighsy:jeg har VELDIG lyst på prince of percia : sands of time,kan du bytte det mot noe(2-3 ting) fra topicet mitt?

(ble kanskje litt dumt og poste det her.)
173559​
Som sagt i det andre emnet så var ingen av spillene dine av stor interesse. Beklager. Men hvis du har andre spill du kunne tenke deg å bytte bort er det bare å si ifra :)
173612​
[/b]
som det står i posten over:medal of honor frontline?XIII?eller du kan ta 3 ting fra topicet mitt.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@05.02.2005, 18.52
Sorry, trenkte på GBA-versjonen... Eneste jeg fant av interesse iom at jeg har de andre bra!!
173533​
Bra, for jeg vil ikke bytte bort GC-versjonen. Bytte Mario Kart: Super Circut mot Yoshi's Island?
 
Hva er det du skal ha for Headsetledning med kontroll (Sony, m. display)?? Fungerer den på alle sony musikkspillere?
 
Hvilke spill har du lagt til?
 
Er intrs i Zelda - Collectors edition.. :)

Hmm... Jeg har MGS: TS og Soul Calibur 2 til GC... GBA\DS har jeg ikke. Kanskje et spill og en DVD film mot Zelda? =)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Har egentlig ikke særlig lyst på noen av dem i grunn... Og du har ingen andre spill du vil bli kvitt?

Men hvorfor er det så få som svarer i emnet mitt? Har jo masse baalebra spill jo!
 
Ja du har mange gode spill, men har vi gode nokk spill til å bytte mot dine?

Se på linken min her --------> :)

Er interessert i alle gc-spillene dine bortsett fra f-zero.

Fant du noe av intresse på min link(bortsett fra:ssb:m, tos, mk:dd)?

Akkurat! :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ganske lite av interesse der gitt...
Men hvorfor har du lagt ut spill du ikke vil bytte? ToS er da det eneste spillet som kunne vært av interesse...