Viva Piñata

• Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato

SHDR

Gullmedlem
<div class='quotemain'>
Det er bare to språk i verden som inneholder ordet "skadefryd". Det ene er selvsagt norsk, og det andre er språket det norske ordet er derivert fra, nemlig tyske Schadenfreude. Hvorfor har ingen andre språk dette nyttige ordet?

Vel, det finnes sikkert mange grunner til det, men en betimelig tanke er at det ganske enkelt ikke er mange andre folkeslag i verden utover de germanskættede som har behov for et ord som indikerer at man finner glede i andres skade. Det er rett og slett et usymptisk ord, selv om det er veldig ærlig. Det impliserer at man ikke vedkjenner noen andres menneskelighet; altså dets rett til å oppleve lykke.

Å svare på et annet menneskes elendighet med fryd er en dårlig egenskap, og jeg ser ingen god grunn til å senke meg ned til det nivået.
[/b]

Var det ikke akkurat det du gjorde i det forrige innlegget ditt din arrogante drittsekk..

Buggz: Spar deg.
[/b][/quote]
Næmmen ... ble du fornærmet? Jeg føler ingen skadefryd. Bare en generell mangel på empati ovenfor luksusbehov.

Nei, men du bruker unødvendige kommentarer i innleggene dine og overser dem totalt etterpå. Kom ikke her å fortell meg at du ikke føler skadefryd. Synes egentlig det er ganske tragisk den måten du hever deg over alle andre her inne, og det er jeg sikkert ikke alene om å føle....

Dessuten så er dette et spillrelatert emne, ikke et emne som handler om hvor vidt man trenger luksus eller ikke....

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heften er føøøt.
Og Krokofar ser ut som om han har tatt seg noen treff fra vannpipa.

Jeg synes figurdesignen slett ikke er så ille som du skal ha det til, Shaddy. Den er kanskje litt sjelløs, og alt er veldig intenst, men det er mer retning på dette enn det var på f.eks. Kameo eller Perfect Dark Zero.

Skal bli spennende å se hva de får ut av prosjektet.