Warcraft III eller Starcraft?

#1
Hvilket spill synes Du er best av

Warcraft III

og

Starcraft?




???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

Dukie

nice girl
#2
StarCraft... tidenes beste strategi!

"Are you ready to die a second time Fenix?"
 
#5
Elsker Starcraft. Toss me.
 
#8
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@16.12.2004, 20.30
Da må jeg skille meg ut fra mengden og si Warcraft!
StarCraft var morro en stund, men har aldri satt meg skikkelig inn i det....
150210​
what he said :rulleøyne:
 
#9
Starcraft, helt klart.
 
#10
StarCraft!

(Come on Blizzard!, jeg vill en oppfølger!!!!)

PS: Du skulle lagd en vote smokey! :D
 
#11
Jeg må vel si WarCraft III, men StarCraft er et jævla bra spill. Hvis det skulle hvert en oppfølger som skulle komme til en av de spillene der nå, så ville jeg valgt StarCraft helt klart. Skulle gjerne hatt WarCraft 4 også da ;)
 
#13
Ånei... Ikke denne diskusjonen nå igjen!
 
#14
starcraft.....
 
#15
Starcraft er desidert best av de 2 i multiplayer, men liker singleplayern på Waecraft 3 bedre...
 
#17
Du har det ikke originalt, så stille. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Jeg er ikke fan av RTS, men StarCraft var verdt å spille gjennom på grunn av den fantastiske historien (og CG-filmene). WarCraft III skuffet meg stort, har ikke engang giddet å spille Frozen Throne. Altså, når man spiller en Paladin synes jeg ikke det er passende å gå rundt å drepe uskyldige landsbyboere, kun fordi det står i oppdragsbeskrivelsen. <_<
 
#19
Det er fint om dere begrunner hvorfor det ene spillet er bedre enn det andre.
Dette emnet var litt av et sammentreff, ettersom jeg fikk dilla på Starcraft igjen i forigårs. Jeg misliker Warcraft 3 fordi det er i 3d, har zoom og er 3d-aksellerert. Strategispill som kjører i Direct3D og Opengl får desverre ikke samme feel for meg. Dessuten har Warcraft 3 utvilsomt et originalt konsept med helter, xp og items, men det falt ikke meg i smak. Jeg liker strategispill som har counter-units mot hver unit, og som er isometriske. Forøvrig liker jeg spill med framtiden og hitech som tema. Starcraft har alt dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
"Strategispill som kjører i Direct3D og Opengl får desverre ikke samme feel for meg" <- Atte hæ? Våknet du bare opp en dag og bestemte deg for dette, eller har det faktisk noe hold i virkeligheten? :p
Hmmm... lurer på om jeg skal slutte å like spill som kjører på RenderWare og LithTech, jeg.

PS: For å være litt ånntåppikk... dette blir jo litt som å spørre om du liker skje eller gaffel best - de har forskjellig funksjon. SC er et fremragende strategispill, mens ingen (ikke engang Blizzard selv) kaller Warcraft 3 for et rent strategispill. Selv er jeg stor Warcraft-fan, og jeg likte meget godt det fokuset WC3 hadde på RPG-elementer og den variasjonen spillet hadde. Warcraft 3, altså. Selv om jeg må få kjøpt meg Den Frosne Tronen snart...