Warcraft III: The Frozen Throne

#1
Tenkte å spille litt mer av dette flott spillet nå, har spilt mye WoW i det siste. Noen som er interessert i noen kamper? Eller er det mest DOTA og Tower defence det går i?
 
#4
DOTA FTW!

Jeg kan sikkert være med på en dota en eller annen gang. Eller en vanlig game for den saks skyld (selv om jeg suger helt sykt).

Noen planlegging for når vi skal spille? Denne uka passer litt dårlig med tanke på eksamner og skit.
 
#5
Jeg kan sikkert også være med, selv om jeg ikke har spilt på et godt år nå, og likhet med Freezer, så suger jeg noe verre.
Faktisk er jeg så dårlig at jeg ikke vet hva DOTA er :$
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Thread ressurrection!


Jeg har ca. null erfaring i Warcraft III, men jeg kjøpte det (og Fryst Trone) på impuls tidligere i uka, og det hadde vært flott å ha noen kjente tryner å spille med. Kjeftinga gjør liksom ikke like vondt når det er fra folk en kjenner. Så, noen som vil le av mine sad skillz en gang i neste-neste uke? Skal på ferie, men når jeg kommer hjem den 20. er jeg all yours. I mellomtiden kan dere jo prøve å ordne noen kamper, dere. Eller alltids ta en titt på hvorfor jeg ikke får spilt det.
 
#9
klarte på enn eller annen mulig måte å kvitte meg med det ,,, så er det vel bare å skaffeseg ett nytt da vell....noen ide om hvem som selger ett billig pakke av det? spilte mest tower defence
 
#11
Kjøpte den battle chest pakka for 299,- jeg da :| Har bare spilt gjennom spillene som jeg har lastet ned, synes det er verdt og kjøpe:p
 
#12
Oki, Nicholas, hvis du noengang stikker huet ditt innom dette emnet igen så utfordrer jeg deg og et par andre apehoder til en FFA kamp i dag eller nærmeste fremtid.

Noen som har lyst til å joine? Er uansett ganske dårlig i spillet, så ikke vær redd for stor motstand.
 
#16
He he. Jeg suger i DotA.. Vi kan jo alltids prøve å få i gang en liten runde alikevel.

Det er forresten eveigheter siden jeg spilte noe særlig WC3, må vel nærme seg 2 år siden jeg var litt aktiv.
 
#17
Hmmm ... skulle gjerne vært med, men jeg blir disconnecta fra battle.net etter bare noen minutter. Skjer hele tida, aner ikke hvorfor.
 
#18
Broren min hadde klart å rote bort CD'ene sine til spillet, og etter det ble dte vel slutt på WC3 for meg - iallfall for en stund. Har planer om å kjøpe spillet igjen, og da skal det spilles for fult. Etter at jeg kuttet ut WoW, har jeg fått en del fritid jeg ikke bruker til noe spesielt. Warcraft III får bli min redning.
 
#19
Hvorfor ikke bare laste ned WC3, du har jo kjøpt spillet, og da gjør du vel ikke mye galt i å laste det ned. Du har jo fremdeles en valid cd-key