Warhammer 40.000: Space Marine

Jeg bestilte dette til Xbox 360 fra play-asia.com for 270kr med frakt. Faen, som jeg gleder meg til jeg får det!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det egentlig noe versus-MP i spillet?

Lodin

Der Waaaah
Det er typiske MP-matcher mellom Chaos og Empire. Så om en måneds tid slipper de en horde mode hvor fire stykker samarbeider om å ta ut bølger av orker og enten chaos eller empire. Samme unlocksene gjelder for begge moduser.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eurogamer gir 6/10.
Overall, when you strip away our automatic affection for the universe, you're left with a simple story full of thin characters and predictable twists, where the combat quickly descends into a repetitive war of attrition, and a small suite of online modes that can't compete with the bigger boys in the genre.
Farg meg ikke spesielt overrasket.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Likte demoen godt jeg, så det blir nok artig førr ongan.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forøvrig konkluderer Fetthesten med at demoen gjorde jævlig lite for å overbevise om at jeg ikke heller burde fullføre Darksiders, og at den jetpack-greia var maks klundrete. Dessuten, hele greia med Executions var så førbainna... først må du skyte en del for å myke opp folka, og så kan du ta melee og så er det en faens QTE som bestemmer om du får lov til å skjære orken i to, etter alt det der. Instakill or bust sier jeg ass.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spilte Tribes, OK? Jeg skjønner jetpacks. De som mekka Tribes skjønner jetpacks. Relic skjønner ikke jetpacks.