Warhammer 40.000: Space Marine

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Dette er det du vil spille.

Ork Stormboyz har jetpacks ment for å transportere dem over lengre distanser. Sphess Merene-varianten er ment å la en sinna mann på over ett tonn dælje inn en gruppe fiender så de eksploderer i en sky av blod, sage opp de som er igjen og så sprette videre til neste gruppe. Litt som en loppe bare sinna og ett tonn tungt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Lekt deg med layerattributtene i photoshop nå, Lodin?

Jante

privileged CIS shitlord
Etter noen timer i dette spillet kan jeg trygt si at det er Warhammer 40k, så hvis man likte Dawn of War, lekte fremtidskrig med malte miniatyrhærer sammen med andre svette promperomsnerder eller vært borti Dark Heresy er dette god knall. God fanservice og godt håndtverk. Om enn en smule repetitivt, men det går greit. For alle andre er kanskje appellen en smule lavere. Det er ingen revolusjonerende mekanikker eller fortellergrep som blir introdusert her, bare masse grimdark slakting.

oma

Village Drunk
Det Jante sier. Dette er fanservice på høyt nivå, og det er godt gjennomført når det kommer til presise kontroller og spillmekanikker. Repititivt og veldig korridorshooter, men man er en space marine ^^

Jeg starta på mandag og ble ferdig i dag. I mellomtiden har jeg bare hatt tid til å spille fra klokka 20 til ca 23 de to første dagene også kom jeg nå hjem fra skolen for 4 timer siden og klokka inn The End for en drøy halvtime siden.

Skuffende...

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg har vel totalt brukt 6 timer, som er mer enn jeg brukte på Moderne Farfar 2. Just sayin'