Wario Ware: Smooth Moves

#21
Jeg syns det er kjempegøy alene. Spillet har vart lengre enn Touched med meg. Wario Ware er ett spill jeg iallfall kommer til å spille på ett par ganger i uka etter jeg ser meg "ferdig" med det bare for å se hvor mange minispill jeg klarer på rad denne gangen.
Det er "en-om-gangen multiplayer" ja.

Skjønte ikke helt hva du mente med "reagerer kjempefort". Man må reagere fort på minispillene om det var det spurte etter. Spesielt når det begynner å gå veldig fort. Har flere ganger tapt fordi jeg ikke reagerte raskt nok.

Wario Ware er ett av de beste spillene du kan kjøpe akkurat nå. Kommer garantert til å vare noen timer. Prøv å få 3-4000 poeng på tennis racket-banen og du kommer til å holde på noen år^^
Jeg trodde også at spillet ikke var verdt pengene, men etter å ha spilt så ser jeg at det hvert hver eneste krone. WWT for 300 var mer bortkasta penger enn 500 for WWSM syns jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Som sagt så er varigheten på et WW opp til spilleren selv. Man kan fint klare de fleste banene i løpet av to dager og si seg ferdig med det, eller man kan fortsette å sette det på med jevne mellomrom i årevis og sette nye highscores. Uansett er det milevis mye bedre enn Rayman og Monkeyball.

Spillespytt ga det høyere karakter enn Zelda... :hæ: