Wario Ware: Smooth Moves

#1
Fy faen, denne videoen er så syk at alle burde se den. Gleder meg sykt mye til å skaffe meg dette spillet! Se for dere drita folk prøve å spille dette her, kan bli noen syke wiiskader etterhvert.

Syke syke spillet!
 
#2
Fy faen, så faen meg støn kjedelig ut det der..
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Detta ligger på topp på lista til far ja. Ikke 100 % sikkert, men det virker som 12 januar er dagen vi får lov til å leke med Wario. :yoshi:

EDIT: Og Ally err enn dick.
 
#4
Aerobikk som hovedsakelig bygger på å klaske seg selv på ræva... Må ha :gal:

Ally: Hvis du kødda er du tilgitt, hvis ikke... <_<
 
#6
Alle som ikke liker Wario er faen meg ikke gay, ass!

Men seriøst, en er rimelig tight-ass om en ikke syns spill som WW er morsomt. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor noen gidder å spille spill i det hele tatt hvis de ikke kan finne glede i spill som det her. Dette er jo tross alt essensen i spill: pur destilert morro
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Forklaringen er vel ganske enkelt at de som påstår å ikke ikke like Warioware aldri har prøvd et Warioware. Jeg klarer ikke å se noen annen forklaring. ^_^
 
#8
OMG! Må jeg stå sånn og shake på assen min? Tenk hvis du kule vennene mine ser meg? Det blir jo bare sååååå flaut. HEY! La oss heller drikke oss sørpe og kline litt med han homsen i klassen... Hahahaha... Warioware er bare gay altså :(
 
#12
SITAT(COWbob @ 16.12.06, 22.09) 42504
OMG! Må jeg stå sånn og shake på assen min? Tenk hvis du kule vennene mine ser meg? Det blir jo bare sååååå flaut. HEY! La oss heller drikke oss sørpe og kline litt med han homsen i klassen... Hahahaha... Warioware er bare gay altså :(
[/b]
Eh? Går det bra med deg?

Tror nok ally siktet til dansinga der og ikke hele spillet, selv syntes jeg ikke dansinga var så veldig spennende, men resten så ut som noe jeg kunne likt...

Men nå er det mulig jeg heller bare skal drikke meg sørpe og kline litt med homsa i klassen...
 
#13
SITAT(COWbob @ 16.12.06, 22.09) 42504
OMG! Må jeg stå sånn og shake på assen min? Tenk hvis du kule vennene mine ser meg? Det blir jo bare sååååå flaut. HEY! La oss heller drikke oss sørpe og kline litt med han homsen i klassen... Hahahaha... Warioware er bare gay altså :(
[/b]

jes. det er akkurat sånn det der jeg tenker.. blir så glad når jeg ser at det er andre enn meg som også tenker sånn. Homse-kline er bare såååå deilig ''ass''. Syns synd på dere som skal stå å riste på den ekkle feite ræva deres å spille Wario Ware Lame Moves isdeten for å ha massiv orgi med en homse.
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Flytta tråden fra sosialt siden dette er like mye singel- som multiplayer.
Uansett har jeg testa det en halvtimes tid nå og fått litt inntrykk. Gameplayet er standard Warioware. Storymodusen til hver karakter har 10 brett som løst holder seg til et tema og to-tre forskjellige måter å holde wiimoten. Til slutt er det et bossebrett som er litt mer avansert enn de vanlige spilla. Etter det kan man spille bretta om igjen og se hvor mange man klarer på rad før ens fire liv er brukt opp.
Grafikken er faktisk dritlekker. Noen av spilla bruker heftig 3D mens introduksjonsfilmene er flashlignende lekker 2D. Andre spill derimot ser ut som de kommer rett fra første WW på GBA, men de passer utmerket inn. Man blir konstant bombardert av forskjellige stilarter.
Spilla er like sjuke som alltid. Så langt har jeg plukka nesehår, guida folk til toalettet, viftet vekk digre roboter, fjernet fluer fra en banan osv. osv. Så over arkivet hvor alle spill dukker opp slik at man kan fokusere på hvert enkelt og de så ut til å være ekstremt mange denne gangen. Det er også denne gangen med noen spill som tar litt lenger tid. Fek.s fikk jeg ett hvor målet er å se hvor lenge man klarer å sprette en pingpongball.
Nytt denne gangen er at hver gang man skal lære en ny måte å holde "formbatongen" på så får man opplest et vakkert dikt fra en fyr som høres fjern ut. De avsluttes med blaute vitser, men jeg ler meg skakk uansett fordi hele greia er så bizarr. De funker desuten som en fin introduksjon til holdemåtene som ellers kunne vært litt forvirrende.
Uansett, løp og kjøp! Jeg krever det!
 

K999

Keystone State Of Mind
#17
Nice. Samme som dem gjorde med Thom Yorke cd en min. Bare det var 3 dager for tidlig. :)
Tror jeg får det imorgen, av noen kamerater til bursdagen. Hvis ikke så må jeg nok kjøpe det selv, blir elsk dette her.
 
#18
Absoluttspill sendte deg også ut tidlig, jeg fikk det i dag.


Har spilt spillet i drøye to timer og jeg digger det, det er så genialt morsomt. multiplayer var kjedelig med bare to stk. men jeg tror at det blir genialt morro med flere, spess med 10, 11 og 12.... det må prøves....
 
#19
SITAT(Ally @ 29.12.06, 20.37) 44310
jes. det er akkurat sånn det der jeg tenker.. blir så glad når jeg ser at det er andre enn meg som også tenker sånn. Homse-kline er bare såååå deilig ''ass''. Syns synd på dere som skal stå å riste på den ekkle feite ræva deres å spille Wario Ware Lame Moves isdeten for å ha massiv orgi med en homse.
[/b]
:grine:

Skal vi se... Det hele startet en nokså vanlig ukedag. Jentene på internatet hadde fyrt opp eye toy, og inviterte til lystig lag med hjernedød spilling. Jeg bestemte meg for å holde avstand (likte aldri det spillet), men jeg fikk så vidt med meg at en av guttene brånektet å spille, ganske enkelt fordi det virket litt for homofilt.

Da det noen uker senere var fest, tok jeg samme fyren for å kline som en annen gutt, noe som tydeligvis falt helt naturlig inn...

Det var altså ikke rettet mot deg... Lodin snakket om at folk som ikke likte wariware, aldri hadde prøvd det, og jeg kom til å tenke på situasjonen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#20
Er Wario Ware:

- Gøy også alene?

- Gøy over tid? (Hva gjør det gøy over tid?)

- Er det en-om-gangen multiplayer?

- Er mini-spillene sånn "reager kjempefort!"

Lurer litt på å kjøpe det, men er redd for at det er, vel, en times morro. Er ikke mange gode Wii-spill å kjøpe i disse dager heller da...