Warren Spector Presents: Steampunk Willie (Epic Mickey)

Bør være Ørnulf Ørn, Mikro Midas og/eller Farlige Fiffus som er uglene i mosen. Kanskje med litt innspill fra Spøkelseskladden.

Lodin

Der Waaaah

Woot! Ennå ikke så mye info, men det er Wiiksklusivt og kommer en gang til neste år. Warren Spector sitt Junction Point står som man mistenkte for det. Nå blir det å vente på scans.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der. Det der skal jeg ha.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mmmm... Mickeylicious.

Novastrum

Feminist-elitist
På Wii ja... herlig. :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så lenge de ikke skriver inn en organisasjon med emoer i svarte trenchcoats som alle har X i navnet sitt tror jeg det skal gå finfint.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pluss at det er Warren Spector som lager det. Null stress.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
forråsiresånn.. uavhengig om spillet er bra eller ikke. Den conceptarten der fortjener faen meg spenna mine. *runke*

Eurogamer skrev:
Epic Mickey is a tale about the 'forgotten' Disney stars: the rides, the characters, the lesser-known cartoons. When nobody any longer cares, they are cast into a dark void; a forgotten world of broken machines and bitter personalities - a bit like Sid's bedroom in Toy Story, but without the friendly furnishings.

This forgotten world is run by Oswald the Rabbit. He was Disney's first creation, made long before Mickey Mouse, and his jealousy of the newcomer has fermented for years. Now, finally, Oswald is ready for revenge.

He unleashes The Phantom Blot to wipe out Mickey and his cartoon world. The Blot pollutes the Disney universe with sticky black ink that makes colours run and fade (as seen on the Game Informer cover), so it's up to Mickey to restore peace and order. And this is where his tools come in.

Mickey has to draw and scribble his way through levels, mending broken bridges by applying the right colour paint or peering through walls after applying thinner. He can even clear rubble from his path by erasing parts of the world.

Our source told us Epic Mickey is a game about thinking and artwork - laterally considering your environment in order to overcome puzzles.

On top of that is a healthy dose of exploration, plus Mickey will be getting "his first makeover in years". "That's why no one's seen his face yet," our source explained, "But he's far more retro than you've seen him for years."
:gal:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Disney kan være mørke hvis de vil, sjekk ut denne kortfilmen med Mikke som ble vist foran A Goofy Movie i USA:

[yt]WbT7lhl9kpU[/yt]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kelsey Grammer som stemmen til apekatten. :D

Novastrum

Feminist-elitist
Wii for faen. 576p drit.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: 480p.

Og la nå for all del grafikken bli det viktigste kriteriet for et spill.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
:eng: 480p og 576i
Galaxy og Brawl ser knall ut, så man kan hvis man vil. Ettersom stil og artwork er et av hovedfokusene i spillet, til og med historiemessig, har jeg tro på at dette også kommer til å se bra ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem gidder å spille i 576i?