Warren Spector Presents: Steampunk Willie (Epic Mickey)

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg ofrer veivekontroller på et tredjeparts-spill for 720p og fine teksturer anyday.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett at du veit hvordan spillet er før det er ferdig, da.

Novastrum

Feminist-elitist
Fett at noen er fornøyd med veivekontrollere da. :smug:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har de siste dagene lurt på om jeg skulle legge den nærmest ubrukte Wiien min ut for salg her på bruket for å finansiere flommen med klassespill som kommer til de to andre konsollene, men Spcetor & Co fikk meg til å sterkt revurdere det, gitt... på papiret virker det her fantastisk.

Når det gjelder grafikken, så må jeg si meg enig med Yetipants: Hvem faen bryr seg? Som tidligere nevnt, så har det blitt vist en rekke ganger på at det er mulig å få ganske pene saker av den hvite, lille boksen. Ta to helt tilfeldige spill som jeg skimter fra hylla mi: Mario Kart og Zelda. To forholdsvis gamle spill, men jeg har ikke noe som helst problem med grafikken (i hvert fall så lenge man har komponent).

Selg meg Wiien din Ronin.

Kjøp de klassespilla du vil ha på andre konsoller og selg Wiien din.

Til meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett at noen er fornøyd med veivekontrollere da. :smug:
Hei det er skikkelig artig å late som om kontrollsystemet til Wii-en ikke er bedre enn vanlig håndkontroller i noen tilfeller, det synes iallfall jeg!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Galaxy og Brawl ser knall ut, så man kan hvis man vil. E
Nå skal ikke jeg sutre som en annen grafikkhore, men jeg får litt tårer i øynene når jeg tenker på hvor fantastisk bra SMG hadde sett ut i høyere oppløsning.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

Novastrum

Feminist-elitist
Nå skal ikke jeg sutre som en annen grafikkhore, men jeg får litt tårer i øynene når jeg tenker på hvor fantastisk bra SMG hadde sett ut i høyere oppløsning.
Akkurat det som er poenget mitt.
SMG er fantastisk, og ville vært enda mer fantastisk med høyere polycount i 720p, eller enda bedre; 1080p.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller enda enda bedre: 108935488p. Eller enda enda enda bedre: 23897234895748975p.

PS: Grin mer.

Selvsagt, men saken er at det driter vi gutta i, for vi har så store peniser at vi ikke trenger større.

Alt vi vil ha er spill som føles nye.

Edit: Til Novastrøm.

Novastrum

Feminist-elitist
[grin mer]
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på å forsvare at Ninty selger en modifisert GameCube med veivekontroller for svindelpris og samtidig holder den grafiske utviklingen tilbake. Hadde maskinen kostet halvparten av det den gjør hadde de kommet unna med det, men faktum er at Wii ikke er verdt penga sine. Det sier litt når de tre beste spilla er mer eller mindre remakes av GameCube-spill med veivekontrollere.

Edit: døh yetipants 108935488p finnes ikke enda da lol

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å sutre over at Nintendo har vært smarte nok til å satse på et nytt marked og slått gjennom i det, så lenge det finnes tre andre alternativer som bør fylle behovet deres og vel så det?

De tar blodpris så lenge folk fortsetter å kjøpe maskinen, det ville Microsoft og Sony gjort også hvis de kunne. Og at de "holder den grafiske utviklingen tilbake" er en helt skrudd måte å se ting på. Hvis du vil ha HD-grafikk så kjøper du ikke Wii, så enkelt er det, men som salgstallene viser så er ikke nødvendigvis folk flest interessert i det heller. Hva er galt med at det finnes et alternativ for dem? Siden når påvirket begrensningene på Wii tilbake "den grafiske utviklingen" på PS3, Xbox og PC?

Edit: Kan legge til at jeg er langt ifra fornøyd med spillutvalget. Men når det kommer noe bra så er jeg all for it. Spesielt hvis de bruker "veivekontrollen" bra.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Dårlig grafikk = billigere spillutvikling = flere spill = større utvalg = mer gøy

Eller vent, glem det:/

Edith: Dårlig grafikk = billigere spillutvikling = flere spill = mer penger til utviklerne

oma

Village Drunk
[grin mer]
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på å forsvare at Ninty selger en modifisert GameCube med veivekontroller for svindelpris og samtidig holder den grafiske utviklingen tilbake. Hadde maskinen kostet halvparten av det den gjør hadde de kommet unna med det, men faktum er at Wii ikke er verdt penga sine. Det sier litt når de tre beste spilla er mer eller mindre remakes av GameCube-spill med veivekontrollere.

Edit: døh yetipants 108935488p finnes ikke enda da lol
Vennligst definer verdi, så kan jeg se om jeg er enig med deg eller ikke.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
[grin mer]
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på å forsvare at Ninty selger en modifisert GameCube med veivekontroller for svindelpris og samtidig holder den grafiske utviklingen tilbake.
Å mekke en konsoll i det hele tatt blir - ifølge din definisjon - "å holde den grafiske utviklingen tilbake". Når spesifikasjonene på en konsoll er fastsatt, så er de meislet i stein. Suger det at PS3 har 128-bits buss til og fra RSX noe som gir skamræva fillrate og krever at man bruker mye tid og ressurser på å mekke en cacheløsning som får til noe dugandes? Synd det, for slik er det og sånn vil det være til PS4 en dag dukker opp. Xbox 360 og PS3 ligger fortsatt noen år bak den ledende grafikkplattformen (PC, for dere som lurte), og det gapet vil bare øke jo lenger vi kommer i levetidene deres. Wii-en ligger enda flere år bak, men den er fortsatt i samme båt som de to andre ledende konsollene.
Hadde maskinen kostet halvparten av det den gjør hadde de kommet unna med det, men faktum er at Wii ikke er verdt penga sine. Det sier litt når de tre beste spilla er mer eller mindre remakes av GameCube-spill med veivekontrollere.
Enhver konsoll er bare verdt så mye som spillene den tilbyr er. Såklart. Hvis man digger Mario, Zelda, Mario Kart, Wii Sports, House of the Dead, No More Heroes, Tiger Woods med ånkli kontrollsystem, Animal Crossing, LostWinds, gamle retrospill osv. og ikke er så vanvittig opptatt av no skytings og sinna menn som slåss mot romvesner, er ikke Wii noen dårlig deal. Med tanke på hvor mange konsolleksklusive gulltitler som finnes, står ikke Wii så mye dårligere til enn PS3 og 360. Klart, man går glipp av mange gode spill som bare kommer til de to andre konsollene, men jeg for min del har hatt det såpass mye moro med Wii-en at jeg ikke har angra på at jeg skaffa en. Ikke dermed sagt at jeg ville vært uten de to andre maskinene, da.

Og: Hvis du faktisk reagerer på at Nintendo selger Wii-en dyrt, kan du jo se på hvor mye spenn Sony og Microsoft har tapt på sine konsoller og gjette en gang hvorfor det er slik.