Wavebird

#22
Det som er bra med Wavebird er at det er Nintendo som har lagd den, ikke locic 3 etc. Originale ting er bedre enn uoriginala, men jeg savner ristingen i enkelte spill.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
En logo gjør ingen forskjell.

Eneste ulempen jeg kan tenke meg med at ristinga er borte er at man i spill som Zelda trenger den for å finne skatter. I Wind Waker er det riktignok en skjærende lyd istedet...
 
#24
Opprinnelig skrevet av Aquila@21.06.2005, 14.49
En logo gjør ingen forskjell.

Eneste ulempen jeg kan tenke meg med at ristinga er borte er at man i spill som Zelda trenger den for å finne skatter. I Wind Waker er det riktignok en skjærende lyd istedet...
235021​
En logo gjør kanskje ingen forskjell, men flere av de uoriginale kontrollene er dårlige og tåler lite.
 
#25
Jeg har en Wavebird selv, og er ganske godt fornøyd med den.
Av og til savner jeg at ristingen er borte, for den kan være ganske hendig i spill som Mario Party og Zelda, som nevnt.
Jeg foretrekker at det rister under slike spill, for jeg synes det vekker oppmerksomheten min beddre og raskere.
Men det er vel uansett en smakssak.

Wavebird er en bra kontroll, det synes jeg, selv om jeg bruker vanlig kontroll oftere.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#26
Opprinnelig skrevet av Mantagama@17.06.2005, 00.32
Trådløsifisering er oppskrytt.
233831​
Kom og titt på stua mi, og prøv å si det samme. Jeg gleder meg veldig til Xbox 360 med trådløse kontrollere som standard, håper de andre catcher on. Wavebirden er veldig fin, sitter helt greit i hånda, er ikke urimelig tung, etc. og som Mikkel var inne på, så er den jo helt lik den originale kontrolleren, så du slipper kjipe 3rd party kontrollere. Og er det noe Nintendo klarer bra er det utformingen av håndkontrollerene deres.

I tillegg er ledningene til X-boxen min for korte, og de til GC-en veldig akkurat for at jeg kan ligge tilbake i senga mi og spille på TV-en på rommet mitt. Ergo: trådløs FTW. Rumble er for homoer.
 
#27
Jeg er ikke så plaget med ledningene at det gjør noe, i leiligheta mi er det ikke så stor stue, så jeg drar cuben ut på gulvet så langt den rekker når vi skal spille, Da når spakene hvor som helst

Dessuten har det gått en del spaker etter at jeg kjøpte Soul Calibur II. En del av vennene mine takkler ikke at jeg moser dem :p... men men, så lenge de betaler for spakene så.