WH40k: DoW: Soulstorm demo

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
vårhæmmer førtitusen dånåfvår sålstårm demo kom opp i dag, og du finner den bl.a på gode gamle Gamershell.

Dette er den.. *telle*.. tredje utvidelsespakken til DoW. I likhet met Dark Crusade, så er den standalone men kan også selvfølgelig brukes til å oppgradere eksisterende dow-pakker.
Også i likhet med DC, så tilføyer denne pakken 2 raser - Dark Eldar og Sisters of Battle - som øker den endelige mengden av spillbare raser til en imponerende 9.

I tillegg til de nye rasene, så er det et par nye enheter til hver av de eksisterende, inkludert luftfartøy.

I demo får man kun spille som DE i 2 oppdrag pluss en tutorial. Jeg er ikke så fælt innpå DE, så jeg var hverken spesielt imponert eller skuffet. Det var liksom av forventet, uten så altfor mange (dog et par) overraskelser.

Lodin

Der Waaaah
Venter med denna til de faktisk slipper spillet, men de av dere som enda ikke har testa DoW konseptet bør ta en titt. Sånn ellers er jeg bare halveis fornøyd med de nye rasene. Romnonner og sadoalver veier bare ikke opp mot tyranids. :hmm:
På den annen side virker SP kampanjen jævla lovende med flere planeter man skal kjempe om så man gleder seg jo.

oma

Village Drunk
tyranids er vel en såpass spesiell rase at for å være tro mot WH40k settingen, så kan jeg tenke meg at det er vanskelig å lage den balansert og brukervennlig. i brettspillet så kan jo Tyranids være (i en standard kamp) alt fra 6 store godzilla lignende modeller til 200 små zerglinger.

Lodin

Der Waaaah
Tror de fleste fans av spilla har akseptert at rasen må endres litt for å kunne være med. Hvis man feks. ditcher de mindre unitsene og bare har med genestealere, warriors og større ting kunne det funka greit. Evt. hadde også en ren genestealer cult arme funka greit med infiserte mennesker som første tier.

oma

Village Drunk
nå har jeg ikke så alfor mye peiling på 40k, driver kun litt med WHFB - men noe av morroen med tyranids er jo de der som har jump attack, og så vidt jeg har fått med meg er de nest nederst på skalaen i tyranidenes verden

uansett, ett komprimiss hadde jo alltids vært moro, tyranids might even get me a pc

Dark Eldars dreiv jeg jo på med før:D Dette må testes!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
SITAT
Iron Lore studios, developers of Titan Quest and the upcoming Warhammer 40K Dawn of War expansion Soulstorm, officially announced it ceased operations on Feb. 19. Iron Lore's notice states that the closure was due to "several unrelated events" which caused the company to not secure funding for its next project.

The notice goes on to give a contact email for any developers looking to hire the team and states Iron Lore is actively looking to license its "powerful and flexible engine and tool set." Soulstorm is set to release next week.[/b]
Auda.

Lodin

Der Waaaah
Det er straffa for å fullføre prosjekter i tide. <_<
Så blir det spennende å se om Soulstorm får noe videre støtte fra THQ.