Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
La det være hørt at jeg er enig. Alle har sikkert merka at aktiviteten har avtatt i det siste, så jeg syns vi burde være flinkere til å starte emner om spill og og mer presise nyheter. Konkrete emner = win.

SHDR

Gullmedlem
Det er rimelig heavy å klare å redusere selv nyheter til et eneste stort listeemne. Where's the enthusiasm, people?! Alle andre fora i hele verden har ... alt. Idioter som lager teite emner, folk som diskuterer om spill er kunst, folk som krangler om hvilket Final Fantasy-spill som er best, folk som ler av dem og prater om Fallout istedet, og i det hele tatt. Jeg vil se blod, dammit!

Jeg stemmer for å stenge alle slike emner og oppfordre alle til å mekke spesifikke emner. Tror nok at også Alex er enig, med tanke på at han stengte det derre generelle emnet i Generell prat. Er bare å få fingern ut av stumpen, gutter.

D

Deleted member 91

Gjest
À propos: Gidder noen med litt mer Castlevania-viten å mekke et Portrait of Ruin-emne snart? Kunne tenke meg å vise alle klippet (sjekk 3D-bakgrunnen i byen!), men ettersom jeg fortsatt venter på DoS var jeg kanskje ikke best egnet.

Kilik

Lokal moderator
Det må sies at dette emnet (og de tilsvarende for de to andre konsollprodusentene) ble opprettet under E3 hvor det strømmet inn enorme mengder med nyheter, særlig under pressekonferansene. Det er mulig Generelt-emnene har utspilt sin funksjon nå. Skal vi stenge emnene, Alex?

Det er selvsagt fritt fram for alle å lage nye emner. Ikke bare er det lov, det oppfordres på det sterkeste.

Lodin

Der Waaaah
Fra Wikien om Yankee Group, de "analytikerne" som har spådd dette: SITAT
Major clients of Yankee Group such as Global Crossing, Enron Broadband, Telefonica, and equipment vendors such as Lucent counted on bullish Yankee Group forecasts of geometric growth in global demand for bandwidth and telecommunications services. Many entered bankruptcy or abandoned markets after the passage of time revealed less than Yankee's "hockey stick" growth forecasts.[/b]
:rulleøyne:

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg liker at de kaller seg Yankee Group.

SITAT(kilik @ 24.07.06, 16.12) 16222
Det må sies at dette emnet (og de tilsvarende for de to andre konsollprodusentene) ble opprettet under E3 hvor det strømmet inn enorme mengder med nyheter, særlig under pressekonferansene. Det er mulig Generelt-emnene har utspilt sin funksjon nå. Skal vi stenge emnene, Alex?

Det er selvsagt fritt fram for alle å lage nye emner. Ikke bare er det lov, det oppfordres på det sterkeste.
[/b]
Jeg foreslår at dette, PS3- og XB360-emnet skal omhandle selve konsollene. Dere vet, priser, specs og sånt. Alt som omhandler software og slikt bør få egne emner. Høres det hokey ut?

SHDR

Gullmedlem
Jeg tror uansett det gjør ting mindre oversiktelig og intuitivt. Hvordan skal nye medlemmer vite at dette er den store "trvielle saker og ting rundt Wii"-tråden? Er ikke lanseringsdato og pris egentlig så store kunngjøringer at de burde få sine egne emner der folk kan juble eller forbanne? Slikt kan det jo, gud forby, bli litt liv av.

Ikke akkurat nyheter, eller for noe er det sikkert det, men jeg ville bare opplyse om at det ser ut til at det populære Trauma Center kommer til Wii. Jeg visste ikke dette før nå. :$ Dette er et spill som etter min mening vil passe perfekt til Wii. Er vi heldige så kommer det sikkert en egen utgave av Wii-remoten formet som skalpell. Det eneste som mangler nå er et Phoenix Wright og et Another Code til Wii

Trauma Center: Second Opinion

Etter å ha spilt DS-versjonen, som forøvrig også får en oppfølger, føler jeg meg klar til å opere og sy sammen blodige kjøttsår.

Hilsen Dr. Sulky

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Alex @ 20.08.06, 12.49) 20559
Jeg foreslår at dette, PS3- og XB360-emnet skal omhandle selve konsollene. Dere vet, priser, specs og sånt. Alt som omhandler software og slikt bør få egne emner. Høres det hokey ut?
[/b]
Ja, det var det jeg også tenkte. Tror det kan fungere rimelig bra. Selvsagt er det en virkelig stor konsollspesifikk nyhet på gang skal det kunne rapporteres i eget emne.

Ikke så ideelt å ha debatt om et kommende spill i samme emne som det kanskje også foregår debatter rundt selve konsollen eller store nyheter rundt den.

Lodin

Der Waaaah
På den annen side ser jeg liten vits i å gi feks. Project Hammer en egen tråd bare fordi det er dukka opp tre nye skjermbilder. På den annen side blir heller ikke en sånn tråd lagt ned. ;)

K999

Keystone State Of Mind
Dere snakker om egen tråd for alle spilla, og alt det.
Hvorfor ikke lage en tråd som låter "Nye spill til next-gen konsoll"?
Og kanskje en til hver konsoll.

Status
Stengt for ytterligere svar.