Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Metroid Prime er langt unna, mens Red Steel er der fra dag en. Og uansett er det et godt tidsrom mellom US og Europa slippet så om det er en total katastrofe og fullstendig uspillbart får vi nok høre det. ^_^

Lodin

Der Waaaah
Ja den der har nok ikke en brødgjøk hos Gamestop brukt fem minutter på i photoshop.

Forøvrig er det nå klart at launchen i New Zealand er satt en dag før Europa. Nintendo is fucking us again! :argh:

Et bildet sier tusen ord...her tenker jeg bare på ett...

Riku: Hør på din indre stemme..den sier PS3....PS3....brødrister...PS3....Damer...PS3...PS3...

Nå synes jeg du begynner å bli ufin her, Nilo. Min økonomiske situasjon tilsier at samtlige av nestegenerasjonskonsollene skal i hus en eller annen gang i løpet av fremtiden, men det er desidert Nintendo Wii jeg ser mest frem til. Og er en svart, sexy little thing for mye å be om?

Og for å svare på tiltale - på molbonivået:

SITAT(Gekko @ 18.09.06, 14.39) 24291
Hva er det som er så galt med Red Steel? Ser jo kult ut...[/b]
For øyeblikket:

* Det kontrollerer dårligere enn GoldenEye.
* Det ser dårligere ut enn de fleste høyprofilerte skytespill på denne generasjonen med konsoller.
* Det ser ikke ut til å ha noen sterk identitet eller visjon, ut over å være kjapt ute på Wii med sverdkontroller

Jeg er en tålmodig mann, og for alt jeg vet kan det bli fett, men foreløpig har Ubisoft vært flinkere til å lage kule reklamefilmer enn de har vært med å lage et kult spill.

Mye kan naturligvis forandre seg før lanseringa, men ettersom demoen jeg prøvde på fredag ikke gav inntrykk av at spillet hadde utviklet seg så mye siden E3-demoen, og siden E3-demoen var direkte middelmådig, så er jeg foreløpig skeptisk.

Kilik

Lokal moderator
Det var det jeg fryktet ja og nå er det bare to måneder til lansering, så det er nok vel optimistisk å tro at det blir særlig bedre.

Fortell litt mer fra London da eller har du en Gamer-artikkel på gang?

Lodin

Der Waaaah
Er traileren fra fredag posta ennå a? Syns det ser grisefett ut, men kontrollen vises ikke noe særlig (annet enn at han samme dicken vi har sett før virrer omkring som en jøpip). Vente på hva folk som ikke er fanboys har å si når de får fingra i det.

Lodin

Der Waaaah
Dobbelpost, men har det vært nevnt at Wiien skal bruke samme vennekodesystemet som DS? Nå har ikke jeg testa DS online så jeg kan ikke noe om det, men det er slik at det er en altfor lang kode for hvert eneste spill? Håper for faen at de endrer det til å være en kode for hver enkelt maskin siden det i praksis er like sikkert. Jævla pedohomofile narkiser sin skyld at vi må slite med dette tullet. :argh:
LINKH

Kilik

Lokal moderator
Meget synd hvis det er sant. Forferdelig tungvindt. Hadde håpet på noe Xbox Live-lignende greier.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kan ikke tenke meg at de skal ha oss til å punche inn lange koder for hver venn for hvert spill, når maskinen faktisk har lagringsmuligheter. :/

SITAT(kilik @ 19.09.06, 01.25) 24386
Fortell litt mer fra London da eller har du en Gamer-artikkel på gang?[/b]
Kommer i løpet av noen dager ja.

D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(Lodin @ 19.09.06, 00.18) 24390
Er traileren fra fredag posta ennå a? Syns det ser grisefett ut, men kontrollen vises ikke noe særlig (annet enn at han samme dicken vi har sett før virrer omkring som en jøpip). Vente på hva folk som ikke er fanboys har å si når de får fingra i det.
[/b]
Akkurat det samme syntes jeg da jeg så den traileren. Rett etterpå jeg så den traileren så jeg et klipp fra noen som spilte spillet, og jeg må si, det imponerte til 4/10.
----

Bare for å bringe mitt inntrykk/synspunkt på Wii frem til nå, må jeg si at jeg faktisk ikke er veldig imponert. Stiv pris for det ynkelige innholdet som er inni maskinen, retrospill som koster penger og sen lansering, hva skal dette bety? Bare fordi Nintendo har en søt liten homo som heter Mario sprettende rundt i spillene deres betyr ikke at Nintendo er så jævla trofaste og snille mot gamere. Og at de ikke konkurerer mot Microsoft og Sony, pøh, er ikke det teknisk sett umulig? Uansett, jeg har i histen og pisten lest dårlige inntrykk fra personer som har prøvd Wii, deriblandt at Sonic var det eneste spillet som var gøy i over 15 min. Han tok sikkert ikke TP som rent Wii spill. Men det var ved sist E3. Så Nintendo har jo hatt god tid på å forbedre titlene. Men jeg leste nylig en artikkel skrevet av en som var skeptisk etter å ha prøvd konsollen på Leipzig 06. Jeg er redd jeg blir skuffet så mine forvetninger er skrudd brutalt ned, men jeg skal uansett ha Nintendo Wii.

okey, ikke voldta meg nå

Status
Stengt for ytterligere svar.