Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm...

 

Lodin

Der Waaaah
SITAT
Nintendo UK has confirmed to Eurogamer that the Wii's region locking will extend to GameCube games.

A company spokesperson also said that Virtual Console game releases would not be universal - in other words, European gamers will get European versions of the games.[/b]
Med andre ord må vi nok en gang leve med roboter i Contra\Probotector og annet dill. Gleder meg til spill som F-Zero og Street Fighter 2 hvor PAL versjonene var merkbart treigere. :(
LINKY

EDIT: Og hva med alle de amerikanske GC spilla mine? Hvis ikke Freeloaderen fortsatt funker har jeg mer enn GBA playeren å ha den gamle lilla kassa framme for. :argh:
 

Kilik

Lokal moderator
Da er vel bare å glemme Chrono Trigger og Super Mario RPG for oss europeere. :grine:

oerhört med Wii-artikkel som ikke er bare rosenrød. Ser ut til at lanseringen kan bli et lite antiklimaks, men jeg har fortsatt stor tro på konsollen. Og selv om Zelda strengt tatt er et Gamecube-spill kan det vise seg å bli tidenes mest gjennomførte lanseringstittel...
 

Lodin

Der Waaaah
Endrer ikke det faktum at jeg forhåndsbestilte den i dag. I grunn like greit siden jeg måtte gi et depositum på 500 spenn og de penga hadde jeg uansett bare pissa bort.
Come on åttende desember! :sikle:
 

Lodin

Der Waaaah
Å nei! Det ser ut til at Wii har en fiende i direkte sollys. :ermm: SITAT
We know that the sensor bar goes all wonky when halogen lights are in the room. But did you know that natural sunlight messes it up too? That’s right, if you have the sun beaming right onto the sensor bar, it doesn’t work. For about an hour or so, the sun shone right into the store, the two MP3:C kiosks had to have curtains above them, and the Wii Sports Tennis and Shooting Game kiosks were unplayable since they were “shrouded” in sunlight. Later the sun went behind a building, and everything was in working order again. So when you get your Wii, don’t play it in the sunlight. Or keep the sensor bar and TV away from the windows.[/b]
På den annen side er det vel ikke så digg å se på en TV med sola rett mot så dette kan da ikke være et stort problem? LINKH
 
Spiller ingen rolle for min del. Vi går inn i en mørk årstid, blir nok neppe ett problem før til våren igjen.

Men herregud da, hvem sitter vel i sollys å spiller?
 

Lodin

Der Waaaah
Litt nytt om Red Steel. SITAT
Controls have been vastly improved, due to three aspects. Final build Wiimote, refined sensor bar (most likely the one we saw last week at the Nintendo World Store), and Ubisoft’s time spent tweaking the game.
Gesture towards defeated enemies to tell them where to go.
Some aspects of the game are still a secret.
Graphics are simply amazing. Forget everything you have seen from all the Red Steel videos up until now. Unbelievably smooth character animations, night time dojo level is gorgeous, rain and lighting storm is very well done, compared to RE4’s village area, but more impressive.
One portion of the game has you escaping a burning dojo that features ” the best fire effects we’ve ever seen”.
Version of the game played was 16:9 widescreen 480p at 60 frames per second.[/b]
Dette er riktignok fra britiske Official Nintendo Magazine så det er vel lov å være en smule kritisk? Hadde og vært ok om noen fant disse scannsene og posta dem. ^_^
LINKH
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Ironisk nok ønsker Hideo Kojima å lage ett nytt Boktai spill til wii leste jeg på spillseksjonen på vgnett for en stund siden



*lete etter link til intervjuet*
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Angående det med sollys: Dette gjelder vel bare hvis det er sterkt sollys mot sensor baren? Jeg må ikke trekke fra gardina for å si det sånn?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.