Da ser det ut som det blir en pris på
$250. Og den lanseres 19. november i USA. Priser på Virtual Console ligger mellom $5 og $10.
Redigert: Da har Ign oppdatert artikkelen, og prisen blir $250 (faen så god jeg er å
tippe), men man får til gjengjeld med Wii Sports. Det ble også bekreftet at nye Wii-spill vil koste $50, i motsetning til Xbox 360 sine $60, men dette visste vi vel egentlig fra før av.
2. redigering:
Priser på Virtual Console:
500 yen for NES spill (28 kr)
800 yen for SNES spill (45 kr)
1000 yen for N64 spill (58 kr)
Dette var jo greie priser. Da kan det til og med kanskje hende jeg plukker opp et par spill. Får se. Foretrekker selvsagt å ha spillene originalt, men prisen var i hvert fall fin. Ellers er det jo ganske kjipt å måtte betale såpass mye for en modifisert GameCube (spesielt med tanke på at Gamecube kostet $199 da den ble lansert). I tillegg så blir man tvunget til å kjøpe Wii Sport. Dette gjør nå i hvert fall at jeg ikke kommer til å kjøpe Wii før tidligst i 2007.
3. redigering: Ifølge Famitsu kommer den 2. desember til Japan med en pris på 25,000 yen ($215.51), noe som betyr at den kommer tidligere i USA enn Japan. For de som er interessert kan man følge den japanske pressekonferansen i live-tekst
her.