Wii har også drept noen

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Poenget er at det ikke blir noe stort oppstyr når ting skjer med nintendogreier - kontra dommedagsprofetiene som blir retta mot Sony når noen blir ranet og drept i en butikk-kø. Skylden ble lagt på Sony for dårlig planlegging og for få konsoller ledige. Det samme kan vel sies om Nintendo, når dama velger å holde seg så lenge at hun dør. Det er mao. Nintendo sin skyld at hun hadde så lyst på konsollen. Sånn, helt seriøst. Nintendos skyld.

Sjønner ru.
pøck.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
Men blir det ikke litt annerledes siden sony faktisk har hatt en slags køgreie, helt uten system, mens i nintendokøen var det nada problemos. Dessuten var det radiokanalen som arrangerte typen konkurranse, ikke nintendo. Det at folk har blitt drept pga ps3, ser ikke jeg på som sony's feil, men jeg synes definitvt at ps3launchen i usa var sonys feil.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#5
SITAT(Novastrum @ 18.01.07, 12.09) 47767
Poenget er at det ikke blir noe stort oppstyr når ting skjer med nintendogreier - kontra dommedagsprofetiene som blir retta mot Sony når noen blir ranet og drept i en butikk-kø.
[/b]
Hva med å faktisk skrive det i den første posten så vi faktisk vet hva du vil frem til. :doh:
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Hele denne saken er forbanna idiotisk. Dama døde ikke av å holde seg for lenge. Selv hvis deltagerne hadde fått lov til å pisse hadde hu krepert siden det hu døde av var at alt vannet hu hadde drukket forgifta henne. Konkuransen hadde mest sansynligvis gått bra hvis deltagerne og fikk noe å spise på. Særlig hvis det var potetgull eller noe annet med mye salt.
At ingen i den radiostasjonen var klar over at man kan dø av for mye vann er uansett idiotisk og det er liten tvil om at de kommer til å få ræva si saksøkt. Forøvrig har ti av de som jobba der, deriblant DJene fått sparken, men jeg tviler på at det hjelper så mye.

Men så klart uansett: Nintendo is fucking us again! :argh:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
SITAT(Scary Paladin @ 18.01.07, 13.07) 47781
Hva med å faktisk skrive det i den første posten så vi faktisk vet hva du vil frem til. :doh:
[/b]
Du fortjener en: :rulleøyne:

Gratulerer, du vinner en vanndrikkekonkurranse.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Vi kan bare håpe dette ender med fengsel for noen. SITAT
A criminal investigation has been launched by the Sacramento County Sheriff's Department into the tragic water intoxication death of Jennifer Strange, who died hours after participating in KDND-FM's "Hold Your Wee for a Wii" contest. This follows the firing of 10 of the radio station's employees, including the three morning DJs, and the cancellation of the morning show.[/b]
LINKH
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Og siste nytt i saken er nå ikke helt uventet at <strike>slimål</strike> advokaten til familien til vannkjerringa ikke bare skal saksøke radiostasjonen, men og vil prøve å få Nintendo med på pengegaloppen. Har en følelese av at dette kommer til å vare en stund. :rulleøyne: SITAT
Roger Dryer, lawyer for the family of Jennifer Strange -- the California woman who died from water intoxication after participating in a radio contest to win a Nintendo Wii -- told the Sacramento Bee that Nintendo "might" be named in the lawsuit if the video game giant participated in the contest, which encouraged hopefuls to hold their wee for a Wii.[/b]
LINKH
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hehe, aner vi en ny Jack Thompson spire her? Hehe. Han er jo bare dum hvis han prøver og trekke Nintendo inn i detta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Ta det med ro, er ikke fnugg av sjans for at Nintendo kan ha noe straffeansvar her engang. Blir som om Sony skulle blitt saksøkt fordi noen ble rana i PS3-køa.
 
#15
En eller annen som skylder meg en PS3? Lodin?


La oss si det slik, om lignende ting skjer når Wiien launcher skal jeg ta alt tilbake og gi Nilo en ps3. Han er jo så deilig...jeg er dumming..[/b]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Sånn til info så er det halvannen måned siden Wii-en launcha, så dette her var nok en anelse for seint, gitt. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Minner meg om før i tida da jeg sendte Karamba sure sokker o.l. i posten uten forvarsel i ny og ne. Hvor er du hen for tida, di rotte?
 
#19
Fy faen. Ei dame som dør av å ikke gå på do. Det er faen meg en pinlig måte å dø på. Ser for meg den begravelsen :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Les, da. Hu daua av vannforgiftning.