Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
Nå er ihvertfall et av problema forbedra, ladetidene i hovedmenyen blir faktisk en god del bedre med neste patch. Så var det bare det å få ut noen spill som folk faktisk gidder å coppe maskina for.
 

Lodin

Der Waaaah
Oppdateringa som gjør ting litt kjappere slippes denne uka og samtidig skal de starte den skikkelige lanseringa av VC. Det var vel ikke mange som så for seg at det ville bli særlig spennende, men her er rælet som slippes ved launch i statene. :rolleyes:
Ice Climbers
Balloon Fight
Donkey Kong Jr.
Excitebike
Kirby's Adventure
Punch-Out
F-Zero
Super Mario World

Om ikke annet kommer fortsatt Super Metroid til to spenn i mai og det er noe jeg gleder meg til.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er nytt i forhold til versjonene som kom til Wii?
 

Lodin

Der Waaaah
Man kan fritt stille inn kontrollen, noe som er viktigere med NES-spill og man kan spille på padda. Forhåpentligvis er det også NTSC-versjonen sånn som Punch Out og F-Zero. Hadde ikke giddi kjøpe det om det kosta mer for å si det sånn. :p

Men men, siden Nintendo har tapt ørten grillioner på maskina foreløpig kommer det en ny modell snart. Den koster riktignok 16.000 dollars, men det følger med stand og skjerm og karaokeprogram med 90.000 låter.
 

Lodin

Der Waaaah
Gode og dårlige nyheter. Miiwerse kan nå sjekkes rett fra browsere. Kanke poste, men man kan i det minste se om man har fått noen nye Yeah's.

Så til den dårlige og det er at Ninty dropper pressekonferansen før E3. Det er høydepunktet mitt så det er litt stusselig. De skal dog ha flere mindre konferanser og Nintendo Directs så det blir vel alt i alt det samme. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, de skal holde en tradisjonell "pressekonferanse" i samme sal som i fjor, men bare for utgivere, distributører og analytikere. Pressen derimot blir forvist til Nintendo sitt stand i E3-lokalet før det åpner og der skal de få no show. Begge er såklart lukka så vi må ta til takke med to directer før det igjen. Håper i det minste de gjør enda mer ut av det enn de pleier. :sukk:

I andre nyheter skal den derre gratis Raymond time trial greia være ute nå. Fire brett og leaderboards. Blir å teste i morra.
 

Lodin

Der Waaaah
Siste update er ute og den fikser mye rart. Foruten at ting går kjappere er de desidert to viktigste tingene at man kan justere skjermstørrelsen for å unngå overscan og at man kan skru av maskina etter å ha starta en nedlasting og den vil fortsette å laste ned, tilsvarende som på 360. Nå trenger de bare noen fler spill.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og Rayman er som kjent også forskjøvet til høsten, så det eneste som ligner på noe som helst i denne evige spilltørka er Lego GTA og Monster Hunter 3 Ultimate, sistnevnte en HD-port/expansion fra et Wii-spill. Nå skal det sies at jeg har spilt det i 150 timer og det ser ikke ut til å gi slipp på meg på en god stund til.
 

Lodin

Der Waaaah
Foruten den sedvanlige VCen som stort sett består av Ice Climber og Puunch Out er Panorama View noe de har sluppet. Det er da filming av no dill, men det er gjort med fancy 360-magi så man kan snu seg hvor som helst. Det er. jævla fett, men ikke helt betale-fett. :ehm:

E: Ok, det er faktisk sinnsykt fett. Jeg har aldri sett no lignende-fett. De krever 16 spenn per video-fett. :ras: