Woot, Home er sluppet!

Lodin

Der Waaaah
Woot, Home er sluppet! Man finner startknappen under PSN sjappa når man starter maskina.
Synd jeg ikke har mikk eller keyboard, men skal nok finne en måte å trolle folk på. =D

EDIT: Nei det var det ikke, man får lagt inn startpakka og lest brukeravtalen, men etter det timer man bare ut konstant. Oh Sony-chan!

K999

Keystone State Of Mind
Man kommer inn hvis man prøver lenge nok, jeg bare timer out, men en kamerat kom nettopp inn.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Shit, det ser ut som jeg bor på en tropisk øy nede ved vannet. Kan også lage en klubb eller noe crap for 40 kr... men akkurat nå skal jeg se om jeg får pimpa huset mitt.

Edit: Var så lite spennende der, men jeg fikk skifta tapet til noe som het forest, selv om det så mer ut som en haug med gnøh. Så hvertfall mindre sykehusaktig ut nå. Tar heller å sjekker hva "Home Square" er for noe.

K999

Keystone State Of Mind
Mye irriterende ting da, men det funker hvertfall å ringe til venner og snakke privat mens man går rundt og henger. Bare husk at man må holde inne R2 for å snakke, brukte minst 10 min på å finne det ut. :/

Lodin

Der Waaaah
Viste seg at det var et helvete å få ut bildene av PDAen plutselig så nei, desverre. Gjøre neste gang.
Vi må avtale et tidspunkt flere kan være på samtidig.

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers er ikke prisene fryktelig grusomme. 5.50 for klesplagg og møbler mens en litt finere kåk koster 40. Også 40 for å starte opp en egen klubb.
Hvis dette slår ann kan jeg sikkert sponse det siste på oss siden jeg sikkert og vil ha no annet stæsj etterhvert. :p

Scary Paladin

Ukjent herremann
Okay, vi lager nå et tog med "running man" så alle som kan må logge seg på, pelle seg inn i kjøpesenteret og joine oss. Dette kommer til å bli en eller annen slags rekord! :)

Edit: Loco Roco musikk spiller i bakgrunnen...

K999

Keystone State Of Mind
Fy faen. Klokka har passert to og vi danser the running man med loco roco musikk i bakgrunnen, og vi var oppi tjue man. Fantastisk.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Dere får unnskylde den dårlige kvaliteten, men jeg lo i tilegg til at de ble tatt med mobil. Som dere ser måtte vi snu rekka for å få plass til flere folk, og da stakk brorparten.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
faen nå sitter jeg her hos mor og far til mandag uten tilgang på PS3en. Foresten hvor stor plass tar Home? Har bare 7GB ledig plass

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selve Homo tar vel 77 MB, men du trenger cache på nesten 4GB. Så uansett er du vel klar som et egg.

Lodin

Der Waaaah
Trur det er en god stund til greia faktisk fyller opp så mange gig. De første 77 består av karaktereditoren samt huset ens og siden tar steder som kinoen under 40 meg. Er sikkert andre ting som og krever plass, men jeg tror de bare vil sikre seg foreløpig.
Sånn ellers må man abonere på klubbhus etter mars så det gidder ikke jeg stå for. :p

Lodin

Der Waaaah
Av de tre store sine alternativer: Mii's, 360 pinglefjomsene og dette er Sony sine greier klart det mest gjennomførte. Det betyr derimot ikke at det er verdt en sur sild. Alt man gjør er å dille gjennom 5 forskjellige lokaler å plage jalle franskmenn. Man får ikke no mer morro enn en selv skaper.
Eller arkadespilla, biljarden og bowlinga er ok da. Vant en pingvinlue av å spille en Breakout-klone. Annet enn det er det foreløpig tamt, men og bare en beta. Om ikke annet er det verdt inngangsprisen på null spenn. :p

Prøvde det litt nå, og det var... meh. Men jeg ser ikke bare på det som et spill. Hovedsaklig bare en stor møteplass der man kan chatte, avtale spilling osv, som også er litt av meningen med greia. Og sånt sett fungerer det helt greit.