WORLD OF WARCRAFT - Det Beste Guildet

Status
Stengt for ytterligere svar.
Synes dere slenger litt mye dritt her. Vipex skrev at det passer for folk som er 14år eller mindre. Vel da passer vel di fleste av dere inn i den guilden for dere oppfører dere akkurat som noen fjortiser hele gjengen med all den dritt kastinga som skjer her.

Ville heller vært med en guild med noen fjortiser som oppfører seg en en guild med en gjeng voksne folk som er værre en fjortiser.

Dette var vel ikke akkurat det beste guildet, men jeg er litt enig med LarZen. :kos:

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.01.2005, 12.49
Synes dere slenger litt mye dritt her. Vipex skrev at det passer for folk som er 14år eller mindre. Vel da passer vel di fleste av dere inn i den guilden for dere oppfører dere akkurat som noen fjortiser hele gjengen med all den dritt kastinga som skjer her.

Ville heller vært med en guild med noen fjortiser som oppfører seg en en guild med en gjeng voksne folk som er værre en fjortiser.
161324​
Du har helt rett LarZen....
Jeg vil gjerne bøye meg i støvet og komme med en offentlig unnskyldning til både AssD og UltimateDeluxeGuild!
Håper du kan tilgi meg for min bråe kritikk... :flau:
Håper at du kommer til å ha det gøy i World of Warcraft, og at guilden din vil vokse, og få et respektabelt rykte der ute.. :tommelopp:

Lykke til i Azeroth.....

Hahaha... Frenzy, tror ikka alle skjønte ironien i posten din:D

Opprinnelig skrevet av The Creature@10.01.2005, 18.17
Hahaha... Frenzy, tror ikka alle skjønte ironien i posten din:D
161502​
var egentlig ikke ment som ironi, men skrev innlegget bevisst med en smule overdrivelse :D

Hahaha... Dette er jo rett og slett tragisk.. To medlemmer totalt og begge to fra forskjellig faction... :tommelopp:

Faktisk syns jeg den sida var på grensen til det geniale.

"Hvordan Guildet Ble Stiftet

Det var en dag at en gutt som het AssD som ikke fikk bli med i Efreet sitt onde guild. AssD ble dermed sur på og laget et genialt guild. Det som er forskjellen på dette guildet og Efreet sitt er at dette guildet er for absolutt alle!"

Så herlig naivistisk. Hadde jeg ikke vært i guild fra før av, hadde jeg joinet på flekken.

AssD og efreet er verdens bitreste fiender, det har alltid vært sånn^^

AssD har også en fin tendens til å irritere på seg moderatorer og diverse medlemmer på forskjellige forum^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du store, dette kom som et sjokk.

AssD the Tauren Warlock. Denne dristige klasse-rase kombinasjonen vil få folk til å sperre opp øynene og blizzard til å banne ham for hax.

Jeg mener... enten er du gal, eller så er du et jævla geni. Og jeg har faktisk ikke peiling.

Tauren warlock, og hvordan har du tenkt til å få til det?
Dessuten kommer du til å bli namelocket, du kan ikke hete noe som noen ikke kan uttale, AssD det ser skummelt ut som et spammenavn, dessuten er gm'ene litt kresne der.

Han blir vel hetende noe alá: #"¤D.

Ha-ha. I made a funny.

Han sitter vel hjemme å gråter.
Typisk folk sånn, blir de flamet så stikker de.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@15.01.2005, 23.08
Han sitter vel hjemme å gråter.
Typisk folk sånn, blir de flamet så stikker de.
164042​
Sorry for at jeg bumpet topicet, men jeg er da her fortsatt?

Status
Stengt for ytterligere svar.