World of Warcraft selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#2
Opprinnelig skrevet av thagen@09.02.2005, 19.56
Jeg kommer til å ende opp med to av dem, så jeg selger det ene. Spillet vil være forseglet, og jeg skal prøve å få sendt det så dere får det Fredag.. seinest Lørdag.

Har ikke fått spillet enda, men det ble sendt i går, så jeg er ganske sikker på at jeg får det i morgen. Derfor vet jeg ikke enda om det er Alliance eller Horde cover, men jeg tror det er Horde.. hvis det har noe å si.

Så hvis du ikke har skaffet deg WoW enda.. nå har du sjansen. By!
175191​
jeg tror at mange av de som *må* ha det til helgen allerede har forhåndsbestillt
det så det er sikkert bare til å spasere inn i butikken rett før de stenger på fredag
å plukke med seg et.
 
#3
Æsj. To hundre ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Herregud. Skjerp deg, LripTip. Anmerkning utdeles for skrotoppførsel i et legitimt emne.
 
#11
Jeg er interesert, tror jeg. Jo jeg er det.

Men jeg vet ikke hvor mye å betale, hva er det verdt?

[edit]

En ting til, er det noe måneds avgift for å spille det?
 
#12
Vel, spillet koster 400-500 kr i butikken, og det høyeste buden her nå er 200 kr. Ja, det koster rundt 100 kr i måneden, men den første måneden er gratis.
 
#14
Bestiller du for 6 måneder koster det under 80Kr måneden ( det er under 20Kr uka!) dropp snop på lørdagen og spill WoW :)
 
#17
Om han ikke skal ta det så handler jeg det inn for 250, Thagen.. hvorfor ikke 300? Ifølge banken så har jeg 263 kr på kontoen min. :tommelned:
 
#18
Pokker.. jeg fikk ikke spillet i dag heller. Skulle kanskje ventet før jeg la det ut her, men posten bruker da ikke være så jævla treig. Uansett, det er fortsatt til salgs, men jeg får ikke sendt det så tidlig som jeg trodde.

Duke: Du får det til 250 hvis ingen byr over. Lar det gå litt til.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.