World of Warcraft selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
*Whohoahoaa* Jeg byr 310 spenn her, takk gud for foreldre til jeg får lønning. :D
 
#24
Opprinnelig skrevet av Karl@11.02.2005, 14.53
315?

*hater bortkjemte drittunger som får penger av foreldrene sine til å kjøpe spill  :mad: *
175976​
Eh... Så du hater folk som er 20 år og jobber? Eller hopper du litt for fort til konklusjoner? Jeg låner av foreldrene mine til jeg får lønning. Vennligs les igjen.

Jeg øker med en ny femmer.
 
#25
Bah, du jobber og har 265 kr på konto? Er vel ikke så flink med økonomien du da.
Og vist du har 250 igjenn på konto bør du vel ikke kjøpe spill, heller mat?

Jeg øker til 350! :O
 
#26
Nå må du være snill her, hvis ikke så velger jeg å selge til Duke uansett om du byr mer enn han. :tommelopp:

Jeg begynner å bli bekymret.. jeg fikk ikke spillet i dag heller. Det ble sendt fra CDON på Tirsdag, og skulle ligget i postkassen min på Onsdag. Begynner å tro at det er de jævlene jeg leier hos som ikke leverer til meg pga. at jeg er for lat til å rydde snø. Ja, posten går gjennom dem først. Dritt.

Tror nesten jeg må ta meg en tur opp dit.
 
#27
Fikk spillet i dag, og det er solgt til Duke.

Beklager, Karl, men jeg føler meg tryggere når jeg selger til et kjent fjes her, og du virket aldri 100% sikker på at du ville ha det.
 
#28
?!

Du kunne snakket med meg før du solgte det?! :(

Jeg var 100% sikker på at jeg ville ha det, ville jeg ha bydd over Duke vist jeg ikke var sikker?

*går i et hjørne og griner*
 
#30
Håper du har tatt kredittvurdering av Duke før du solgte det til ham, jeg har mine kilder på at han sliter litt med økonomien for tiden! Men dette kan Duke selv kommentere eller hva? Følger spent med på hvordan thagen skal få pengene sine, eller blir det siste løsning, natura :D Men nå kjenner ikke jeg Duke og vet ikke hva jeg snakker om.
Ok, jeg innrømmer det.. er bare piss fra min side.
 
#32
Jeg har fått spillet og har betalt spenn til konto. Ingen vits å diskutere her mer. Peer: Ehhh..? Stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.