WoW acount selges muligens

Selger Wow acounten min. Har rett og slett spilt meg lei. :) Men har 2 lvl 60 en full bwl/mc/zg geared warlock, har vel rundt 25+ epics på han har over 100 Nature resist gear og fire resist gear..her egent instace gear. egent pvp gear. eget HP gear og eget MAX smg geAr å eget + crit gear, har over 20% crit med spels.så har jeg jo selfølgelig rank 10 pvp sette. er skennt på servern får og være en hyggelig spiller og rå i pvp og duels etc. har en guild som tar hele bwl/zg/aq20/mc og snart ferdig med aq40.. Så har jeg en lvl 60 rogue. bare blått gear, så har hatt nok og gjøre med warlocken. så har jeg en lvl 47 gnome warrior med 3 epics :). Og noen andre litt low lvls. Jeg spiller på Frostmane serveren.
Legg på til på msn Andhus88@hotmail så kan vi prate. dere kan eventuelt snakke til meg på msn så kan jeg logge på wow og vise dere charteren. prisantydning er 2000kr ++ gi bud på msn

mvh anders

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter hva jeg husker er du ikke på bærtur, nei.

Er bare tapere uansett som kjøper en wow account med ferdiglagde chars...

Pøh, det er jo det som er morro. Hvorfor slite seg igjennom spillet, utforske, bli kjent med folk eller måtte gjøre oppdrag, når du kan betale en stor sum for at noen gjør det for deg? Hadde det bare vært lovlig ville jeg slått til sporenstraks!

:rulleøyne:

Det er lovlig, du trenger bare en disclaimer som sier at det er tiden du har brukt på charen som du selger. Selve karakteren, alt gearet, itemene, etc. eier jo selvfølgelig Blizzard :) .

R

roy_nor

Gjest
SITAT(huseby @ 13.07.2006, 10.31) 14163
Hei. acounten settes ned til 1000 kr bare..skal bare få den vekk før jeg blir avhengig igjen..hehe
[/b]
Rofl...

(Bare å gi meg advarsel men jeg må bare si:)

*R*O*F*L*! Er det virkelig noen som vil kaste så mye penger ut av vinduet for dette?

SITAT(huseby @ 13.07.2006, 12.31) 14163
Hei. acounten settes ned til 1000 kr bare..skal bare få den vekk før jeg blir avhengig igjen..hehe
[/b]
Å fy faaaaen, bare 1000 spenn?! Du kunne satt den ned til en hundrelapp, da hadde kanskje noen villet kjøpt den. <_<

SITAT(Revan @ 13.07.2006, 14.26) 14197
Å fy faaaaen, bare 1000 spenn?! Du kunne satt den ned til en hundrelapp, da hadde kanskje noen villet kjøpt den. <_<
[/b]

I forhold til vanlige priser på accounter, og gearet på warlocken hans, er 1000 kroner en veldig gunstig pris. Du burde holde kjeft inntil du har et jævla gram av peiling.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Alice @ 13.07.2006, 12.59) 14208
I forhold til vanlige priser på accounter, og gearet på warlocken hans, er 1000 kroner en veldig gunstig pris. Du burde holde kjeft inntil du har et jævla gram av peiling.
[/b]
Poenget er: De som har peiling har sin egen konto fra før av med masse gear etc etc... Hva skal vel folk som allerede spiller WoW med en account til? Og hva er vitsen for en som aldri har spilt spillet før å kjøpe en konto med masse lvl 60 char? Det er jo som å laste ned en save fil til hvilket som helst spill bare for å drepe siste boss...

Hvis en eller annen taper føler for å kjøpe kontoen så blir det opp til nettopp denne personen.

Slik jeg ser det så er det ufattelig at noen kan tjene penger på en spillkonto. Hvis du får 1000 spenn for den så er ingenting bedre hvis du selv ikke kommer til å bruke den mer. Litt kompensasjon for tapt sosialliv ;)

Bruk pengene på noe sosialt da! :p

Så må man ikke glemme å trekke fre hvor mye man har brukt på spillet heller. Når han har tre characters i høy level går jeg utifra han har brukt noen måneder på det. :p

SITAT(Zer0s @ 13.07.2006, 15.50) 14216
Poenget er: De som har peiling har sin egen konto fra før av med masse gear etc etc... Hva skal vel folk som allerede spiller WoW med en account til? Og hva er vitsen for en som aldri har spilt spillet før å kjøpe en konto med masse lvl 60 char? Det er jo som å laste ned en save fil til hvilket som helst spill bare for å drepe siste boss...
[/b]
Folk som ikke har spilt spiller før: Snarvei til lvl 60.
Folk som har karakterer fra før: Folk som vil spille en annen klasse.

Jeg sier ikke at jeg ville kjøpt accounts eller synes det er gøy å ta slike snarveier i MMORPGs, men "ROFLOLKEKE 100o spenn LOLOL hvem ville kjpt det lzm" kan dere holde dere gode for.

Altså det finnes også folk som har spillt spillet før og som gjerne vil bytte char, kjenner en som bytta en lvl 60 pladin med masse bra gear mot en lvl 60 mage, syntes det fortsatt er teit, men forståelig noen ganger:p