WoW final beta

Dette er den siste Betaen(Beta=privat personer prøver spillet) før lanseringa av World of Warcraft.
Den eneste måten å få en beta key er ved å ha fohåndsbestilt spillet og kjøpt et såkalt beta-kit i en spillbutikk.
I det følgte d med en key og et spill soundtrack.

selv om du ikke har tenkt å spillet spillet når det kommer ut kan det være kjekt å spille beta, det koster bare 99 kr. og du før med bra muskk :)

Opprinnelig skrevet av Toz@09.01.2005, 12.38
selv om du ikke har tenkt å spillet spillet når det kommer ut kan det være kjekt å spille beta, det koster bare 99 kr. og du før med bra muskk :)
160836​
og så hvis du vil spille mer, får du 99 kr i avslag når fulle greien kommer... d e litt nice :)

Opprinnelig skrevet av Frenzy@09.01.2005, 11.11
Dette er den siste Betaen(Beta=privat personer prøver spillet) før lanseringa av World of Warcraft.
Den eneste måten å få en beta key er ved å ha fohåndsbestilt spillet og kjøpt et såkalt beta-kit i en spillbutikk.
I det følgte d med en key og et spill soundtrack.
160817​
De kommer garantert til å ha en åpen beta etter at serverne har blitt stabile,
de må teste hvordan serverne oppfører seg med mange folk på sånn at de ikke
har 1001 problemer på release dagen. Så hvis du har lyst til å prøve spillet er det bare å
følge med de kommende 2 ukene på hjemmesida så vil du få prøvd det før du eventuelt
kjøper det.

Jasså, du tror det komer en beta etter finalbeta? Vet du hva final betyr?

Opprinnelig skrevet av The Creature@24.01.2005, 22.16
168121​
ok...nå skal jeg være skikkelig teit her... :ler:
SÅ IKKE TA DETTE SERIØST!

Final Fantasy I
Final Fantasy II
Final Fantasy III
Final Fantasy IV
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII

Dette er ikke noen som helst form for angrep mot de her på forumet som er svært begeistret for Final Fantasy-serien.
Detter er bare min form for dårlig, overtrøtt humor....

men... tilbae til topic;
Jeg tviler STERKT på at det kommer en ny beta etter den som er i gang nå, siden de har sakt at dette er den siste betaen av WoW som det er mulig for alle å delta i...
alle de som kjøpte beta-kit ihvertfall ;)

The first group of new players to be added to the current Beta testers during the first phase of the Final Beta are those who obtained their Final Beta keys through the official European pre-order campaign. In its second phase, the Final European Beta Test will be opened up to an even bigger number of players.

Opprinnelig skrevet av The Creature+24.01.2005, 22.16-->
168121​
[/b]

<!--QuoteBegin-Thalakos
@25.01.2005, 08.08
The first group of new players to be added to the current Beta testers during the first phase of the Final Beta are those who obtained their Final Beta keys through the official European pre-order campaign. In its second phase, the Final European Beta Test will be opened up to an even bigger number of players.
168255​

teehee, ja jeg vet det men wow er tydligvis ditt første møte med et mmorpg :tommelopp:

Final Beta er den siste betaen, selvom det blir en "fase nr.2" hvor flere folk kan melde seg på er det forsatt final beta..

Opprinnelig skrevet av LripTip+25.01.2005, 12.40-->
168121​

<!--QuoteBegin-Thalakos
@25.01.2005, 08.08
168255​

teehee, ja jeg vet det men wow er tydligvis ditt første møte med et mmorpg :tommelopp:
168309​
[/b]

Hvordan fikk du inntrykk av at WoW er mitt første møte med mmorpg?

Jeg har spillt både L2 og EQ og litt Wish 2 da, så dette er ikke mitt første... Men fase 2 i finalbeta er ikke en ny beta, sett deg litt mer inn i ting før du åpner kjeften kanskje?

Nå begynner det å bli mye flisespikkerier her.... I siste del av Final Beta så åpnes dørene for alle de som ikke har forhåndsbestilt WOW.

Så ingen NY beta bokstavelig talt, MEN en todelt beta hvor siste del er åpen for de som søker....

End of discussion !

Opprinnelig skrevet av The Creature+25.01.2005, 15.10-->
Opprinnelig skrevet av LripTip@25.01.2005, 12.40
168121​

<!--QuoteBegin-Thalakos
@25.01.2005, 08.08
168255​

168309​

Hvordan fikk du inntrykk av at WoW er mitt første møte med mmorpg?

Jeg har spillt både L2 og EQ og litt Wish 2 da, så dette er ikke mitt første... Men fase 2 i finalbeta er ikke en ny beta, sett deg litt mer inn i ting før du åpner kjeften kanskje?
168397​
[/b]

hehe, dust lest det du skrev en gang til :)

og det heter open beta

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@25.01.2005, 17.40
....det heter ikke open beta, din ***** ****.....det er Final Beta som driver og går nå for helvete!:!!:!:!:!
168571​
:) det kommer til å hete open beta men det er/var ikke poenget, poenget var at
alle som kommer til å få sjangsen til å spille wow i løpet av de 2 neste ukene
når wow åpner for alle som gidder å signe opp.

men så går "The Creature" rundt å farer med løgn om at de ikke får det.

det var poenget :*

Opprinnelig skrevet av Frenzy+24.01.2005, 22.25-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@24.01.2005, 22.16
168121​
ok...nå skal jeg være skikkelig teit her... :ler:
SÅ IKKE TA DETTE SERIØST!

Final Fantasy I
Final Fantasy II
Final Fantasy III
Final Fantasy IV
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII

Dette er ikke noen som helst form for angrep mot de her på forumet som er svært begeistret for Final Fantasy-serien.
Detter er bare min form for dårlig, overtrøtt humor....

men... tilbae til topic;
Jeg tviler STERKT på at det kommer en ny beta etter den som er i gang nå, siden de har sakt at dette er den siste betaen av WoW som det er mulig for alle å delta i...
alle de som kjøpte beta-kit ihvertfall ;)
168129​
[/b]

Er du klar over hvorfor det heter Final Fantasy?

Grunnen er det at han skulle lage et siste spill før han ga opp på spill. Etter en rekke fighter og skyte spill som gikk dårlig skulle han lage et rollespill. Det fikk navnet Final Fantasy. Det skulle være hans siste spill men det ble så populært at han lagde fler.