WoW Server

#1
Hva sier dere til at vi joiner den første uk PvP serveren som begynner på "L"
er det ingen på L er det M,N,O osv... kan det gjøres sånn?

(og dere pingler som ikke skal spille på PvP server kan finne en annen plass å henge) :)
 
#2
horde/alliance?
 
#4
ok...
men jeg leste et sted at servere med "alliance" navn ofte hadde mange fler alliance enn horde spillere. det var snakk om 25% horde mot 75% alliance...
på servere med "horde" navn var det nærmere 50/50, men horde var litt i overtall
 
#5
Skal på "arthas" om den serveren blir pvp.
Mest grunnet at guilden min skal dit, samt flere jeg kjenner.

Om den ikke blir en pvp server, eller om guild leaderen bestemmer seg for et annet sted drar jeg dit, som den tøffelen jeg er.
 
#6
Det eneste jeg vet er at jeg skal inn på den serveren med minst mulig folk. Og jeg skal vente litt til folk roer seg ned. Ikke pokker om jeg gidder å vente i kø, bare for å komme inn på en server med et "kult" navn, eller sammen med folk jeg kjenner.
 
#7
Illidan ffs?
 
#9
De har Illidan.
 
#10
Hvorfor i HELVETE kan ikke folk bare bare vente til servernavna blir bekrefta!!! Er det så jævlig vansklig?!!!!!!!!!!!!!! Vi jobber ikke akkurat i Blizzard!!
 
#11
Virker som de aller fleste norske skal joine første på "L". ser fram til å slakte dere alliance kids. Når alle har mekka karakter, bør vi slenge ut nickene her på SG. jeg må vite hvem jeg skal jakte på :)
 
#17
Må bare få minne på at det er meget kult å joine den servern der det er mest folk, Kos dere med køer.
 
#19
Unnskyld dobbelpost, men siden ingen server begynte på L, går de fleste norske for PvP serveren Stormscale.