WoW Server

hørte dette av en venn av meg...
han hadde hørt det på irc en plass...

For å samle norske spillere på en server, vi vil derfor oppfordre Norske spillere å spille på følgende servere:
PvP : Burning Blade
PvE : Silvermoon
hørte også følgende når det kom til account laging....
We recommend the new players who already have an account to dont waste the time on playing and leveling, as the stable servers wont be released till the 10:00 a.m. We are just testing the number of servers that will be needed to the real server opening. We only let the creation page up during 15 min it will be up soon. The actually servers are supposed to have roll
For noe stress med andre ord.. ikke noe spilling på meg i natt nei!!

Hvis du ikke fikk med deg det, så er denne meldingen fra "elune" om "waste the time on playing and leveling" fake.

jeg joiner en server med low. jeg har ikke noe lyst til å joine en server som jeg må vente i kø på hver gang jeg logger meg inn og være den tusende i køen.

Tror du noen har low av PvP serverne? you wish..

Forresten er burning blade den beste serveren jeg har vært på til nå, med ping på under 200, i steden for 2000 :)

Fullt mulig.....

Men skal alle på Burning Blade da?
Siden det er den uoffisielle "norske" servern?

Guilden jeg skal joine skal spille på Storm noe.. siden alle de andre spiller på burning blade håper jeg ikke det blir noen kø på storm greia! :D

Remembering single words or names; tricky business.

<_<

LOL joina burning legion da jeg trodde at det var den "offisielle norske serveren".. men det var vist burning blade... jaja

noen andre norske på denne serveren? jeg heter Carlito og er NE Rogue.

JEG spiller iallfall på Burning Blade.
Kaller meg Jarlaxle. :)

Da det viste seg at flere andre herfra også spillte på Burning Legion var det ikke så ille :)

men jeg kan ikke starte å spille før på fredag...
fordi:
jeg har kjøpt CE, og det kommer i posten til uka, og jeg skal på klassetur til Røldal, og kommer ikke hjem før på fredag kveld :(

Jeg spiller Alliance
Night Elf Druid
heter Aldur