WoW

Stem på den rasen du skal være eller synes er best!

• Night Elf

Stemmer: 0 0,0%
  • Dwarf

• Human

• Gnome

• Troll

• Orc

• Tauren

• Undead

• Totalt antall stemmer
    0

Sancti

Terrorkatt
Jeg kommer til å velge human. Ikke bare på grunn av egenskapene, men fordi jeg pleier å være det når jeg spiller slike spill. Jeg liker best hvordan de ser ut, merkelig nok.

Bestemte meg for lenge siden at Tauren Warrior skulle bli min første karakter. Hører at Warrior klassen er en av de dårligste i spillet nå, men det driter jeg i. Jeg spiller det jeg har lyst til. Det blir sikkert balansert etterhvert uansett.

Neste blir sikkert Orc.. Shaman eller Warlock kanskje. Har ikke bestemt meg. Kommer ihvertfall til å spille alle Horde karakterene før jeg spiller noen av Allianse karakterene. De er pysete. ;)

kommer ikke bare til å spille en rase, men jeg valgte night elf pga guilden min.
ellers kommer jeg til å ha en orc shaman, kanskje en undead warlock, human mage...
vet ikke helt jeg :usikker:

Jeg skal være dark elf, Jeg var hume på stress testen og de var kjedlige og de dansa som gutta i YMCA. Dansing er etter min mening en veldig viktig del av WoW :p

Prøver å finne orce filmen der de danser til You can't touch this, men det ser ut som den har forsvunnet.

jeg skal enten være troll rouge pga nice regen eller orc rouge pga nice dmg :)

FOR THE HORDE!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
For min del så står det mellom Orc eller Tauren hunter. Hvorfor? Jeg liker de to rasene, de virker koselige :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I open beta var jeg en gnome warlock, men jeg skal spille horde med et par kompiser ved neste anledning (Final og retail), og jeg har lyst til å spille en mage., ergo: undead. Eneste horde-rase som kan være mage, egentlig skulle jeg være troll.

Jeg var Undead i US Open og kommer mest sannsynlig å være det i EU retail også.. Undead warrior. Grunnen er at jeg har alltid likt undead.. Og jeg har alltid likt warrior..

Ja jeg glemte desverre valget om å ikke vite hva man vil være eller flere typer.
Men er det bare meg og broren min som skal være Dwarf?

SKal være night elf rogue og hunter fordi night elf er yndlings rasem min av alle skal prøve meg på en undead oxo!
Kjedelig at meste parten av sg skal være en av rasene i the horde.

Jeg kommer nok til å være Night Elf Roque som i Open Beta, når jeg eventuelt kjøper spillet uti nyåret. Men jeg skal ha en Human Mage også, siden de var de to jeg likte best å spille som når jeg testa ut alle de forskjellige rasene under Open Beta.

kommer nok til å være en Night Elf hunter... pleier typisk å være en "tank" melee type, og må si jeg var ganske skeptisk til NE i starten da de i utganspunktet ikke har det store nærkamps egenskapene... MEN det var før jeg fikk testa de... det går faktisk an å være en melee hunter, dessuten falt jeg pladask for muligheten å "temme" forskjellige dyr...

Du ser fienden i det fjerne, sender den trofaste følgesvennen din på han... Da han er innen rekkevidde fyrer du løs med en kombinasjon av hele spell registeret ditt. Hvis pilene og kampanjongen din ikke har tatt knekken på han så vil et par velplasserte nådestøt med sverdet gjøre det, skulle han være så "heldig" og komme nærme nok....

Følelsen av en perfekt utført kamp---- Priceless :D

Opprinnelig skrevet av Xenon+09.12.2004, 05.11-->
Jeg kommer nok til å være Night Elf Roque som i Open Beta, når jeg eventuelt kjøper spillet uti nyåret. Men jeg skal ha en Human Mage også, siden de var de to jeg likte best å spille som når jeg testa ut alle de forskjellige rasene under Open Beta.
146591​
[/b]
Orc eller troll roque skal jeg velge.

<!--QuoteBegin-Onkel $ander
@09.12.2004, 23.18
kommer nok til å være en Night Elf hunter... pleier typisk å være en "tank" melee type, og må si jeg var ganske skeptisk til NE i starten da de i utganspunktet ikke har det store nærkamps egenskapene... MEN det var før jeg fikk testa de... det går faktisk an å være en melee hunter, dessuten falt jeg pladask for muligheten å "temme" forskjellige dyr...

Du ser fienden i det fjerne, sender den trofaste følgesvennen din på han... Da han er innen rekkevidde fyrer du løs med en kombinasjon av hele spell registeret ditt. Hvis pilene og kampanjongen din ikke har tatt knekken på han så vil et par velplasserte nådestøt med sverdet gjøre det, skulle han være så "heldig" og komme nærme nok....

Følelsen av en perfekt utført kamp---- Priceless :D
146852​
eller så skal jeg ha orc. så jeg tror Orc hunter eller troll hunter er det jeg skal velge. Eller begge deler! En troll hunter og en orc roque =)

er det kun jeg som skal være night elf priest! der er digg å drukne motspillerne med mind control Eventuelt hoppe utfor store fjell. mouahahahaha det er ondskapsfult det. ellers er jo mage intresang. Hunter suger kuk

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@10.12.2004, 00.42
er det kun jeg som skal være night elf priest! der er digg å drukne motspillerne med mind control Eventuelt hoppe utfor store fjell. mouahahahaha det er ondskapsfult det.
Jeg skal faktisk være Night Elf Priest jeg og :p . Det høres veldig digg ut det, ja, bare åstedet er rett.
Orc eller troll roque skal jeg velge.
Dere er klar over at det skrives roGue?