@10.12.2004, 00.42 er det kun jeg som skal være night elf priest! der er digg å drukne motspillerne med mind control Eventuelt hoppe utfor store fjell. mouahahahaha det er ondskapsfult det.
Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@09.12.2004, 23.18 kommer nok til å være en Night Elf hunter... pleier typisk å være en "tank" melee type, og må si jeg var ganske skeptisk til NE i starten da de i utganspunktet ikke har det store nærkamps egenskapene... MEN det var før jeg fikk testa de... det går faktisk an å være en melee hunter, dessuten falt jeg pladask for muligheten å "temme" forskjellige dyr...
Du ser fienden i det fjerne, sender den trofaste følgesvennen din på han... Da han er innen rekkevidde fyrer du løs med en kombinasjon av hele spell registeret ditt. Hvis pilene og kampanjongen din ikke har tatt knekken på han så vil et par velplasserte nådestøt med sverdet gjøre det, skulle han være så "heldig" og komme nærme nok....
Jeg skal velge dverg hunter jeg, men mining som hoved skill, skal også lære meg blacksmiting.
Når jeg spilte wc3 spilte jeg nesten bare human med mk som hero, det er grunnen.
Det er ingen glede å få 4 hyener etter seg i southern barrens, hvertfall i en level av 18-20.. Du leter etter en thunderhawks som flyr omkring omringet av hyener som har random spawn, også har du thunderlizards som valser omkring i tillegg, det er i slike stunder man gjerne vil knuse skjermen med tastaturet...
WoW er langt i fra gleder iblant. Tviler på at de har fikset laggen helt også, når det kommer i retail. Lagg er et helvete uten like...