Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
- "We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game."

Ganske kjedelig denne også. Nintendos var den eneste jeg så live, men synes jeg kan påstå de hadde den beste konferansen. Igjen.

SITAT(StarEye @ 09.05.2006, 22.07) 2128
Ganske kjedelig denne også. Nintendos var den eneste jeg så live, men synes jeg kan påstå de hadde den beste konferansen. Igjen.
[/b]
Nintendo fanboy? :rolleyes:

Kilik

Lokal moderator
Rockstar: Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360™. Velger å tro på utvikleren her. Ser ut til at MS tok munnen full der...

Langt ifra faktisk. Jeg vokste opp med Amiga, har ingen forhold til verken NES, SNES eller N64. Gamecube er den minst brukte konsollen jeg har, og har cirka 10-15 spill til den. Men selv en Sony eller Microsoft fanboy bør kunne se at Nintendos pressekonferanse slo de andre rimelig hardt ned i gymsokkene.

SITAT(kilik @ 09.05.2006, 22.09) 2131
Rockstar: Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360™. Velger å tro på utvikleren her. Ser ut til at MS tok munnen full der...
[/b]
Microsoft sa vel aldri at GTAIV var eksklusivt Xbox 360. Det de sa var "on the Xbox 360 from Day 1", hvilket betyr at det kommer samtidig med PS3 versjonen.

SITAT(StarEye @ 09.05.2006, 22.11) 2132
Langt ifra faktisk. Jeg vokste opp med Amiga, har ingen forhold til verken NES, SNES eller N64. Gamecube er den minst brukte konsollen jeg har, og har cirka 10-15 spill til den. Men selv en Sony eller Microsoft fanboy bør kunne se at Nintendos pressekonferanse slo de andre rimelig hardt ned i gymsokkene.
[/b]
Var bare en spøk altså. :)

Kan kanskje virke som en Microsoft fanboy selv, men er ikke større "tilhenger" av de enn noen andre. Er bare Microsoft som interesserer meg mest for tiden pga. 360-spillingen.

Nå har jeg iallfall fått bekreftelse på at både GTA 4 og Halo 3 er på vei, så dette ble en veldig morsom pressekonferanse for min del.

jeg bler så sur av den treige farten på nedlastningen!!!! går kun 1% i hver 5min :(

I

impywimpy

Gjest
Det mer interessante er vel at Microsoft virker å ha kommet betydelig bedre ut enn Sony. Wii blir på mange måter i en annen klasse, og jeg tror ikke det de visste frem på konferansen blir så veldig avgjørende for om den blir en suksess eller ikke.

Lodin

Der Waaaah
Sa virkelig Cortana "I have defied gods and bees!"?
Hihi!

Tøff trailer, men hvis det var det beste de hadde er det nok Ninty som går av med seieren for årets konf.

I

impywimpy

Gjest
Jef fikk inntrykk av at Gears of War også var meget imponerende, men Nintendo hadde jo potensielle klassikere i bøtter og spann, så det er Wii jeg personlig ser mest fram til.

Det jeg lurer mest på er hvor stor effekt det vil få at GTA 4 vil være tilgjengelig på 360, en konsoll som etter all sannsynlighet vil koste halvparten av PS3, når spillet blir sluppet.

Status
Stengt for ytterligere svar.