Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fant også et bilde av det nye trådløse headsettet:

I følge IGN vil det ha bedre lydkvalitet, mikrofon og lydmottakelse enn det orginale headsettet. Den vil være justerbar, samt ha rekkevidde på opptil 30 fot, noe som er ca. 9 meter. Lithiumbatteriet vil vare i 8 timer, og lader følger selvsagt med.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Mongis @ 10.05.2006, 17.02) 2359
Fant også et bilde av det nye trådløse headsettet:

I følge IGN vil det ha bedre lydkvalitet, mikrofon og lydmottakelse enn det orginale headsettet. Den vil være justerbar, samt ha rekkevidde på opptil 30 fot, noe som er ca. 9 meter. Lithiumbatteriet vil vare i 8 timer, og lader følger selvsagt med.
[/b]
Litt stilig egentlig. Så et annet kult et for litt sida. ... Her er det. Ikke trådløst, riktignok, men kult. Bedre, men lavere lyd.

Begge headsettene var omtrent like kule, men jeg kommer til å gå for det trådløse. :)

Forresten, noen andre som har sett den meget pene videoen av spillet Kantana-et-eller-annet til Nintendo Wii? Det ser veldig pent ut, men det blir nok vanvittig vanskelig å styre med kontrollen. :p

Så ikke behagelig ut.

Prey E3 trailer.

Dette er den samme traileren som er tilgjengelig på markedsplassen.

Edit: Vil bare si det var en ting som gjorde meg skuffet med konferansen; ikke ett eneste ord om det neste Wolfenstein-spillet ble nevnt. :( Men, men. E3 er ikke over enda.

Det tror nok jeg også.

Og bare en liten påminnelse; i dag kommer en demo til Moto GP '06 på markedsplassen.

Edit: Demoen finnes nå på 'Featured downloads'. Satt nettopp på nedlastingen selv. :ninja:

Demoen er stor, tar nesten 900 MB las jeg. Tror nok det er verdt tiden uansett, om du liker serien eller racing generelt. Kontrollen sitter som støpt, og grafisk sett skal det være noe av det bedre på 360en hittil, i følge IGN.

Microsoft teamer opp med Nintendo?

SITAT
In a stunning interview released minutes ago, top Xbox executive Peter Moore told Yahoo News that "people are going to buy two [game systems]....an [Xbox 360] and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."

But it doesn't end there -- Microsoft seems to be actively promoting Nintendo's efforts with the lower-priced Wii system. Moore told Reuters that "people will always gravitate toward a competitively priced product -- like what I believe Wii will be -- with innovative new designs and great intellectual property like Mario, Zelda and Metroid."

This is beyond a backhanded compliment or a kind word -- it's an active endorsement of Nintendo and the Wii. Microsoft seems to be allying with Nintendo in an effort to take down Sony's PlayStation behemoth. Will they be successful? Will the informal alliance between Microsoft and Nintendo progress to a new, higher level? We'll keep our ear to the ground and report back soon.[/b]
Kilder: Gametrailers.com og Yahoo News

Sony sliter hvis dette er tilfelle. Da må de forandre litt på slagplanen sin, 2 giganter mot 1 :)

Hele intervjuet finner du HER

Status
Stengt for ytterligere svar.