XBox 360 helt ny, med 1TB eller 1,5TB harddisk

#1
Disse xbox360ene er like hacka som xbox1 ble. De kan spille Xbox360 spill,xbox1 spill,arcadespill,emulatore,homebrews fra harddisken.
Xbox360en er sonefri og kan spille alle dvder og xbox360 spill.
- Spille dlc pakker man har lasta ned fra nette
- Spille arcade spill som er cracka
- Nyttige hjemmelagde programmer
- Spille de fleste Xbox1 spill rett fra harddisken,region fri spille usignerte koder
- Emulatore som feks Mame ,Super Nintendo,DOSBox og Sega Genesis
- Den kan også spille spill fra dvd dl og dvdr
- Støtter linux
- Varmekontroll slik at du alltid kan være sikker på at xbox360en aldri blir for varm
- full tilgang til hele harddisken via Ftp
- kopiere spill fra dvdromen til harddisken


Finnes selvsakt flere dashboard og skins men jeg la ut bilder fordi jeg likte det og det ser pent ut











Xbox360ene er nye og uåpna på lager hos meg. De blir modda når jeg får inn bestilling. De er en av de siste modellene som kunne bli modda og har greie tempraturer. CPU varmen er bare rundt 50 grader i motsetning til de xbox360ene som ble lagd før som holder rundt 80 grader. Det var nok problemet som førte til rrod. Men det probleme har ikke disse

Disse pakkene inneholder:

Xbox 360 (med hdmi)
kontroll
strømadapter
tv-adapter
Sata molex adapter (med 12v slik at vanlige harddisker funker)
Harddisk enten 1TB eller 1,5TB

Priser:
Xbox360 pakke med 1TB 5000kr
Xbox360 pakke med 1,5TB 6000kr
Kontroll 250kr
kan også skaffe hdmi kabler til en billig penge


For å ikke få noen administratorer sure så synes jeg at all diskusjon angående innhold på hardisken og pris kan gjøres på pm\msn\mail.
 
#3
For at xbox360en din i det heletatt kan moddes sån må den ha et gammelt dashboard. Dashboardversonen finner du i menyen se :


Du må ha 7xxxx eller lavere. Alle med 8xxxx som i dette tilfelle er 8955 er umulige å modde slik.
 
#4
En ting som kan være greit å få med er at man kan glemme xbox live hvis du foretar denne moddingen.
Ser at du har glemt det. ;)
 
#5
Tja om du har modda den sån så har man fått cpu key noe som gjør at man kan sette inn en KV fil fra en annen xbox360 (live påloggings info). Slik at man kan unbanne xbox360en.. Men dette gjøres mest av folk som hacker mw2 .. og til slutt så blir man oppdaget, det kan ta alt i fra noen timer til noen månder..
 
#6
Det mest intr. som har skjedd med xbox360 når det gjelder modding dette, åpner litt muligheter for andre ting enn bare å kopiere spill virker det som. Noen som vet om man f.eks: får kjørt linux-mediacenter på den etter denne modden?
 
#7
Det mest intr. som har skjedd med xbox360 når det gjelder modding dette, åpner litt muligheter for andre ting enn bare å kopiere spill virker det som. Noen som vet om man f.eks: får kjørt linux-mediacenter på den etter denne modden?

Tja det har ikke kommet kjempe masse homebrews ennå.
Det har kommet noen emulatore :
- Mame
- snes
- gba
- nds
- genesis
- Pcengine
- SMS (sega master system)
- DOSBox
- CPx3
- Beats of Rage
- hacka xbox1 emulator som er sonefri og støtter rundt 60 spill mer enn den uhacka

Psx\n64 er under produksjon, og det er planer om dreamcast,saturn,gc\wii og ps2 også (men dette tar nok noe tid)
Det er også planer om en mediaplayer men jeg vet ikke om de har starta eller hvor langt de har kommet

Dere må huske at folk bare har hatt 4-5 månder max på å lage programmer. Så det er ikke så veldig rart at det ikke har kommet så veldig mye mer.