Disse xbox360ene er like hacka som xbox1 ble. De kan spille Xbox360 spill,xbox1 spill,arcadespill,emulatore,homebrews fra harddisken.
Xbox360en er sonefri og kan spille alle dvder og xbox360 spill.
- Spille dlc pakker man har lasta ned fra nette
- Spille arcade spill som er cracka
- Nyttige hjemmelagde programmer
- Spille de fleste Xbox1 spill rett fra harddisken,region fri spille usignerte koder
- Emulatore som feks Mame ,Super Nintendo,DOSBox og Sega Genesis
- Den kan også spille spill fra dvd dl og dvdr
- Støtter linux
- Varmekontroll slik at du alltid kan være sikker på at xbox360en aldri blir for varm
- full tilgang til hele harddisken via Ftp
- kopiere spill fra dvdromen til harddisken
Finnes selvsakt flere dashboard og skins men jeg la ut bilder fordi jeg likte det og det ser pent ut
Xbox360ene er nye og uåpna på lager hos meg. De blir modda når jeg får inn bestilling. De er en av de siste modellene som kunne bli modda og har greie tempraturer. CPU varmen er bare rundt 50 grader i motsetning til de xbox360ene som ble lagd før som holder rundt 80 grader. Det var nok problemet som førte til rrod. Men det probleme har ikke disse
Disse pakkene inneholder:
Xbox 360 (med hdmi)
kontroll
strømadapter
tv-adapter
Sata molex adapter (med 12v slik at vanlige harddisker funker)
Harddisk enten 1TB eller 1,5TB
Priser:
Xbox360 pakke med 1TB 5000kr
Xbox360 pakke med 1,5TB 6000kr
Kontroll 250kr
kan også skaffe hdmi kabler til en billig penge
For å ikke få noen administratorer sure så synes jeg at all diskusjon angående innhold på hardisken og pris kan gjøres på pm\msn\mail.
Xbox360en er sonefri og kan spille alle dvder og xbox360 spill.
- Spille dlc pakker man har lasta ned fra nette
- Spille arcade spill som er cracka
- Nyttige hjemmelagde programmer
- Spille de fleste Xbox1 spill rett fra harddisken,region fri spille usignerte koder
- Emulatore som feks Mame ,Super Nintendo,DOSBox og Sega Genesis
- Den kan også spille spill fra dvd dl og dvdr
- Støtter linux
- Varmekontroll slik at du alltid kan være sikker på at xbox360en aldri blir for varm
- full tilgang til hele harddisken via Ftp
- kopiere spill fra dvdromen til harddisken
Finnes selvsakt flere dashboard og skins men jeg la ut bilder fordi jeg likte det og det ser pent ut

Xbox360ene er nye og uåpna på lager hos meg. De blir modda når jeg får inn bestilling. De er en av de siste modellene som kunne bli modda og har greie tempraturer. CPU varmen er bare rundt 50 grader i motsetning til de xbox360ene som ble lagd før som holder rundt 80 grader. Det var nok problemet som førte til rrod. Men det probleme har ikke disse
Disse pakkene inneholder:
Xbox 360 (med hdmi)
kontroll
strømadapter
tv-adapter
Sata molex adapter (med 12v slik at vanlige harddisker funker)
Harddisk enten 1TB eller 1,5TB
Priser:
Xbox360 pakke med 1TB 5000kr
Xbox360 pakke med 1,5TB 6000kr
Kontroll 250kr
kan også skaffe hdmi kabler til en billig penge
For å ikke få noen administratorer sure så synes jeg at all diskusjon angående innhold på hardisken og pris kan gjøres på pm\msn\mail.