XBOX 360 spill selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Det er med stor misnøye jeg velger å kvitte meg med titler som blir regnet som "gode" av meg selv og generelt av spillere. Spill jeg har brukt mye tid på, men som desverre må ofres for å finansiere kjøp av nye spill igjen. Resirkulering må til når du er ungdom og har begrenset tilgang til cash. :/

Spillene jeg velger å selge unna er:

Halo 3 Limited Edition inkl. art book, manual, making of DVD, tinnboks og en slags plakatlignende kartgreie som viser hvordan man bruker kontrollen

Call of Duty 4: Modern Warfare

Gears of War

Skate - solgt til CockMcBigballs

Mass Effect (spilt to timer, kom aldri i gang med det og har ikke tid til å gjøre det heller)

The Elder Scrolls IV: Oblivion Collector's Edition inkl. kart, håndbok om rasene i Tamriel og mynten

Er åpen for prisforslag og diskusjon rundt dette. Jeg tar portoen, slik at ikke det blir noe hindring hvis du vil kjøpe et spill.
 
#3
Selv om du ble voldtatt av bestemora di da du var yngre skal du få lov til å få kjøpe det. Hva
vil du gi, og hvilket Xbox-spill vil du ha med?
 

Alexander

frilans ufør
#4
Need for Speen? Riktignok skal jeg til England neste uke, men jeg føler ikke noe behov for å stikke dit opp. At det finnes noen som har det er nytt for meg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
PM-boksen din er full, så her får du svaret: Så lenge du ikke har fått den fine sirkel-ripa på den så regner jeg med at den holder seg pent. 240 er fine saker. Kontonummer plz.

Og, ikkeno xboxspill takk.
 
#8
Det er en liten flapp i den lille plastikposen mynten ligger i, men den er såvidt rørt. Ellers medfølger alt av manualer og shit. Hele pakningen er i god stand. CDen har blitt spilt en del ganger siden spillet ble lansert 23. eller 24. mars 2006 hvis jeg ikke husker feil, dermed bærer den preg av å være brukt. Halo 1-disken er selvsagt brukt mye, men spillet fungerer. Manuel medfølger.

Tenker rundt 300, hva tenkte du?
 
#10
As a matter of fact I think I do. Halo 2 Collector's Edition i sølvboks. :p Skal sjekke etter, når du nevnte det lurte jeg på hvorfor jeg ikke hadde lagt ut det også.
 
#12
Tenkte egentlig ikke å bare "slenge" med Halo i og med at det har stor affeksjonsverdi og originalcover and so on, men jeg gir det til den av deg og Retrosondre som byr høyest. Mass Effect er såvidt brukt, sjekk ut veiledende priser i forhold til at det er et år gammelt og hva du vil gi.

Retrosondre: Jeg bare slengte en pris på bordet, ta kontakt og si hva du vil gi. :)
 
#13
Noen som vil ha spilla de har vist interesse for eller? Martin, skal du ha Call of Duty 4? Retrosondre, skal du ha Oblivion? Er prisen for høy?

Ronin, skal du ha Mass Effect?

PM :) me
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Jeg ble akutt blakk på tida du brukte på å ikke fortelle meg kontonummeret som jeg ba om, så nogo.
 
#15
Au shit, jeg var ikke helt med. Men det er egentlig like så greit i og med at niggerne her overbeviste meg om at COD5 ikke overbeviser. Jeg tar kontakt når de andre storspilla kommer og jeg trenger litt cash.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.