XBOX 360 spill selges

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#22
Var det ikke snakk om 240 inkl. porto da SirkusMartin skulle kjøpe det?
 

K999

Keystone State Of Mind
#23
160kr er uansett latterlig for CoD4. Tror ikke du finner det under 400,- i Norge (Butikk.) og 300-ish fra VG+ som du nesten garantert blir stoppet i tollen for tia. VG+ er vel heit hos Tollen for tia.
 
#25
Vil bare minne om at kun Halo 3 regnes som solgt utenom Skate, det betyr at Mass Effect til rundt 200 kroner og Call of Duty 4 fremdeles ligger og venter på nye eiere! :D
 
#27
Hvor mye for Mass Effect + Oblivion (inkludert frakt).
 
#28
Tenkte meg rundt 200 for begge. Oblivion fordi det er Collector's Edition i pen tilstand, Mass Effect fordi det såvidt er blitt spilt. You do the math.

Sheriffen: Gi meg et godt bud på Mass Effect i forhold til hva jeg har sagt er ønskelig, så kan jeg holde det av. Hvis du sier 250 så holder jeg det av en stund, men da må du mene det. Ellers ryker det til Draugen nå hvis han er interessert.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
Du mener 200 for hver, altså 400?
 
#30
Tenkte meg rundt 200 for hver. Skrik ut hvis dere føler jeg er kjip her, jeg mener selv det er en overkommelig pris for to gode spill i fin tilstand.

Interesseert Houseman, eller bare ute etter å få det avklart?
 
#31
Hvis 200 er den samlede prisen er jeg veldig interessert.
 
#33
Var det jeg tenkte, gitt. Tror jeg trekker meg. Ikke at du forlanger mye, for prisen er helt akseptabel, har bare ikke behov for alt dilldallet som følger med Collector's Edition (og egentlig ikke tid til å spille det nå som det slippes så mye bra).
 
#34
Det skjønner jeg godt. Er et helvete med å få åpna den lefsa for å ta ut disken, men til gjengjeld er det ikke et spill som man bare spiller fem minutter mellom to andre spill. :p

Mass Effect da, noen som vil ha det?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.