Xbox 360-spill?

#1
Vet noen om et bra spill jeg bør kjøpe til det, jeg har xboxen men ikke et spill enda, vet noen om et bra?? :tommelopp: ^_^ :confused:

Jeg har tenkt på DOA 4 men er det kommet ut? :confused:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Etter hva jeg har forstått er PGR3 rimelig bra, især om du liker bilspill. Folk virker smått skuffet over Perfect Dark Zero og dets gammeldagse spilldesign, og Call of Duty 2 er tydeligvis en helt streit WWII-shooter - på godt og vondt. Ellers har jeg hørt at folk er positivt overrasket over NFS: Most Wanted, og at Tony Hawk suger kuk.

Jeg tror også du kan laste ned en demo av Kameo, så kan du se hva du syns om det.
 
#4
og Call of Duty 2 er tydeligvis en helt streit WWII-shooter - på godt og vondt. .
[/b]
Etter min mening så er Call of Duty 2 noe litt mer enn bare en helt streit WWII-shooter. Mye mye mer. Den har i grunn det meste en WWII-shooter burde inneholde. Skrikende russere, samt tyskere, evigvarende og heftig action, taktisk krigføring (vel, det kommer jo litt an på øyet som ser), nydelige våpen og ganske så god fysikk og grafikk.
Edit: og fantastisk gameplay I might add.
 

Kilik

Lokal moderator
#6
DOA4 kommer ikke før i midten av januar.
Project Gotham Racing 3 og Call of Duty 2 er de to spillene som har fått best kritikk til nå. En liten outsider ser ut til å være Condemned som kan være verdt å sjekke ut.
 
#7
Jeg vil på det sterkeste anbefale Call Of Duty 2. Tilbrakte over en time med dette spillet i forskjellige butikker idag. Sammen med den gode grafikken er dette en av de mest inntrykksfulle spillopplevelsene jeg har hatt. Gameplayet er upåklagelig, og hele tiden er spillet stappfullt av action. Føles som å være i en særdeles god krigsfilm.
 
#12
Det er i grunn full forrvirring rundt utgvilesen til DoA4 i disse dager. Den amerikanske utgivlesne var jo satt til i dag, men det meldes at spillet ble utsatt en uke, kanskje lengre. Men spillet må vel så og si være ferdig, det kommer nok senest i januar. Skal jeg tippe vil jeg si at spillet ikke har passert kvalitetstesten til M$, og at utvikleren må ha gått tilbake og rettet flere buger.
 
#14
Er enig i hva andre anbefaler her slik. Men vær obs på at NFS: Most Wanted har fps problemer.

Og at det muligens nå er kommet en ladning av PDZ til landet hvor platene er ikke helt som dem skal.

Sån går det når produsentene ikke får nok tid på seg....
 
#16
Den amerikanske versjonen, som navnet tyder, selges kun i amerika, og vil kun virke på maskiner fra amerika. I europa kommer den europeiske versjonen, som kun virker på maskiner kjøpt i europa. Grunnet den store geografiske forskjellen på disse to stedene, kan det bli opptil flere uker mellom de to utgivlesene. Selve spillet forholder seg nokså likt mellom de to versjonene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Det eneste som irritererer meg litt med CoD2 er at antallet spillere på multiplayer visstnok har blitt satt ned til 8 på X360-versjonen. Singleplayeren er fortsatt bra og sånt, men det er synd multiplayeren ikke er like tess som på PC-versjonen bare fordi utviklerne har dårlig tid eller er late.