Xbox 360-spill?

#21
Røykgranater brukte jeg mye uansett. Eneste forskjellen jeg virkelig merker er at fiendene er flinkere til å kaste granater, også bedre grafikk, selvfølgelig.

Men ja, enern var konge, problemet er at toern føles mer som en expansion enn en etterfølger. Fortsatt konge, men litt skuffende.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
To Be Announced står det for. Jepp, de har ikke satt noen dato ennå.
 
#25
Det er litt rart at de har så mye innformasjon å så har det ikke kommet ut eller funnet ut release datoen til DOA4. Men jeg har nå kjøpt Call of Duty2. Shitt bra.
 
#26
Vet noen av dere et sted der det fremdeles er mulig å kjøpe Xbox 360 før jul? På internett eller i butikk så lenge jeg får skaffet den til juleaften. Eller er den umulig å oppdrive før ute i Januar en gang?
 
#27
Vet noen av dere et sted der det fremdeles er mulig å kjøpe Xbox 360 før jul? På internett eller i butikk så lenge jeg får skaffet den til juleaften. Eller er den umulig å oppdrive før ute i Januar en gang?
[/b]
Bor du nær en Elkjøp butikk? Det var i hvert fall snakk om at de skulle få inn et nytt parti nå til helgen de fleste steder, så det kan være verdt å sjekke opp. Ellers så har jeg vært innom EBGames her i Ålesund, og de skulle få inn nye partier den 16. desember, og ekspeditøren jeg snakket med mente at dette skulle gjelde de fleste andre butikkene i kjeden også.

Lykke til. :)
 
#35
Det er bare noen ganger det virker, men det virker å gå inn på ting. Som i aviser å sånt men når jeg trykker på sånn steder hvor det står: Trykk her. Da virker det ikke.
 
#37
Ifølge Gamespot.com så kommer DOA 28/12, men det gjelder typisk nok bare for USA. Så at spillet kommer i Januar stemmer sikkert.
[/b]

Nå har jeg skutt meg i gjennom Call of Duty 2 og er snart ferdig med Perfect Dark Zero. Jeg har lyst på mer action. Jeg testet Quake 4 på PC her om dagen og jeg likte det. Ren hardcore action uten tenkepauser er noe for meg. Spørsmålet er da: Jeg har hørt mye dritt om xbox 360 versjonen. At det er lav framerate og at grafikken er en god del dårligere.

Jeg har en kraftig pc som kjører Quake 4 på rundt 30 - 45 FPS med full guffe. Lurer da på hvilken versjon jeg skal gå for. Vil helst ha xbox 360 versjonen slik at jeg kan sitte i sofaen å spille, men hvis det viser seg å være et veldig dårlig kjøp, så står jeg over.


PS: Er ikke intressert i multiplayer, så dere trenger ikk påpeke den forskjellen :)
 
#38
Jeg har Quake 4 på 360, syntes dette er kanll spill. Jævla bra på xbox live.

Jeg syntes grafikken er bra nok. Har ikke hdtv engang. Så hvis du har det blir det vel bektralig bedre.
 
#39
Jeg har Quake 4 på 360, syntes dette er kanll spill. Jævla bra på xbox live.

Jeg syntes grafikken er bra nok. Har ikke hdtv engang. Så hvis du har det blir det vel bektralig bedre.
[/b]

Jaja, de har jeg skjønt, men lurte bare på om du har hatt noen FPS problemer med xbox 360 versjonen? :)