Xbox 360-spill?

#41
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe call of duty 2 til 360. men har hørt at det hakker noe sinnsykt. Noen som har det? Hakker det egentlig så inni helvete som de sier??
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#42
Jeg har spilt meg godt over halvveis og det har ikke hakket en eneste gang, faktisk har jeg sjeldent sett et fps på konsoll så flyter så bra som dette gjør.
 
#43
Ja. singleplayeren skal vist være veldig bra , men er online delen like bra??
 
#44
Ja. singleplayeren skal vist være veldig bra , men er online delen like bra??
[/b]


Call of Duty flyter bedre på 360 enn på pc. Selv om man har en kraftig Pc så opplever man stadig "slowdowns" når det skjer mye samtidig.

På xbox 360 holder FPS seg på rundt 60 hele veien. Har spilt det veldig mye og er veldig fornøyd med det. Når det kommer til multiplayer så er nok PC best. Av en eller annen grunn så kuttet man ut mange spillere via xbox live. Man kan kun spille 8 spillere på et kart, mens PC versjonen kan romme opptil 32 spillere.

Det er ikke dermed sagt at det er dårlig over live. Ofte har jeg opplevd intense kamper om et lite området på et kart. Dessuten slipper du å bli drept med en gang du starter, noe som kan være tilfelle i pce versjonen.


Hvis multiplayer viktig for deg så går du for COD2 på Pc, ellers ville jeg satset på xbox 360 versjonen.


PS: Spillet ser veldig bra ut på en vanlig tv. Utvikleren har vært flinke med AA :)
 
#45
Problemet med multiplayeren på CoD2 er at det mangler en skikkelig lobby-funksjon. Man kan aldri lage egne kamper hvor man velger kart og andre muligheter. Man kan kun velge type kamp (Deathmatch, Capture The Flag osv) for så å bli kastet inn i en kamp. Om du har en del folk i Friends-lista di du kunne tenke deg å spille med, kan du heller ikke det. Hvem du spiller mot er 100% tilfeldig virker det som. Har tilogmed hørt folk som har opplevd at Trueskill-ratingen (en funksjon som lar deg spille mot andre som er like gode som deg selv) ikke fungerer, selv om spillet støtter Trueskill.
Bortsett fra disse negative aspektene, har jeg hatt det shitmorsomt med multiplayeren i CoD2. Jeg synes faktisk den er morsommere enn den i PDZ. At det kun er 8 spillere i motsetning til 16 eller 32, synes jeg bare er kjempeflott. Med mange spillere kan det lett bli kaotisk synes jeg.
 
#46
COD2 Er ti ganger bedre enn 1'ern. Anbefaler dettepå det sterkeste og har hatt det nå i 2 dager. Tror jeg har spilt tilsammen 6-7 timer eller no sånt.(Glemte å save første gangen når jeg hadde spilt 2 timer i strekk >.<) Senere i morgen for jeg PDZ^^
 
#47
Er det meg eller er det for få av spillene her i norge, Har vært på Nba Live 2006 i flere dager, uingen som har det mer. Er det så populært? det spillet?
 
#48
Jeg har en kraftig pc som kjører Quake 4 på rundt 30 - 45 FPS med full guffe. Lurer da på hvilken versjon jeg skal gå for. Vil helst ha xbox 360 versjonen slik at jeg kan sitte i sofaen å spille, men hvis det viser seg å være et veldig dårlig kjøp, så står jeg over.
[/b]
Nå er også en demo til Quake IV å finne på Xbox Live Marketplace!
[/b]
:tommelopp:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#49
<div class='quotemain'>
Jeg har Quake 4 på 360, syntes dette er kanll spill. Jævla bra på xbox live.

Jeg syntes grafikken er bra nok. Har ikke hdtv engang. Så hvis du har det blir det vel bektralig bedre.
[/b]

Jaja, de har jeg skjønt, men lurte bare på om du har hatt noen FPS problemer med xbox 360 versjonen? :)
[/b][/quote]

I motsetning til Will85 opplevde jeg nok av FPS problemer i Q4, og det iløpet av den lille biten av spillet man får prøve i demoen. Kom det mer enn én fiende på skjermen droppa fps-en, beveget man seg på store utendørsområder, droppa fps-en. Har i tillegg lest i et par anmeldelser at disse problemene blir verre i den siste halvdelen av spillet, så det lover ikke akkurat godt.
 
#50
Må henge meg på anbefalingene når det gjelder Call of Duty 2, men det er et gedigent aber med enspiller delen av spillet. Leste om dette for litt siden, tenkte da at det selvfølgelig ikke gjaldt min kopi av spillet. Men litt uti, tror det er etter det siste opdraget med engelskmennene, så ble alt minne av spillet slettet, inkludert achivements osv. Dette var veldig kjipt, og selv om man kan åpne alle brettene ved å trykke v,v,h,h,Y,Y på oppdragsskjermen, er det ikke det samme...

Anbefaler spillet allikevel for det er rett og slett fantastisk. Spesielt gjelder dette om du også har et skikkelig surroundanlegg koblet til boksen.
 
#52
Hvordan saver man på PDZ? Er ett dritt spill i forhold til COD2 :p
 
#53
Spillet autosaver. Vet noen om det i det hele tatt går an å skru av denne funksjonen?